اسلندرمن پس از ده سال با آنریل انجین 5 و گرافیک بالاتر به روزسانی می گردد

به گزارش مجله سامی، شخصیت اسلندرمن (Slender man) یکی از کرکترهای بسیار خاص در دنیای تفریح است. این شخصیت نسبتاً نوین بوده و سابقه زیادی ندارد. با این حال در این مدت کوتاه توانسته توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب کند. در نتیجه ما شاهد کتاب، فیلم و بازی زیادی از آن بودیم. حدود 10 سال پیش بود که ما شاهد بازی اسلندر: ورود (Slender: The Arrival) بودیم. عنوانی که توانست موفقیت خوبی کسب کند و به نوعی آخرین بازی از شخصیت اسلندرمن بود.

اسلندرمن پس از ده سال با آنریل انجین 5 و گرافیک بالاتر به روزسانی می گردد

در این مدت ما شاهد شایعات زیادی حول بازگشت این کرکتر به دنیای گیمینگ بودیم. بسیاری از اخبار حاکی از این بودند که یک بازی نو از شخصیت اسلندرمن عرضه خواهد شد. حال شرکت سازنده عنوان اسلندر: ورود اعلام نموده که یک به روزرسانی بزرگ برای این بازی عرضه خواهد نمود. این به روزرسانی در اصل باعث مدرن شدن بازی از لحاظ گرافیکی و گیم پلی می گردد.

در به روزرسانی 10 ساله این بازی، اسلندر: ورود به موتور انیمیشن سازی آنریل انجین 5.2 (Unreal Engine 5.2) منتقل می گردد. این یک ارتقاء بسیار زیاد در گرافیک و گیم پلی ایجاد می نماید. با این حال اینطور که به نظر می رسد محتوای اصلی داستانی بازی همچنان ماننده گذشته است و این یک نکته مثبت به شمار میرود.

شرکت سازنده این بازی، بلو ایل (Blue Isle) در بلاگ خود نوشته که پس از 10 سال تصمیم به به روزرسانی این بازی گرفته است. در این به روزرسانی تمامی جزئیات قابل مشاهده بوده و بازی ارتقاء بسیار زیادی نسبت به قبل داشته است. شما دوباره با کرکتر اسلندرمن روبرو خواهید شد. با این حال این کرکتر از همواره به واقعیت نزدیک تر بوده و همه اتفاقات نیز به وضوح بیشتری تعیین هستند.

نکته مهمی که ذکر شده این است که به روزرسانی نو این بازی نه تنها در بخش گرافیکی مؤثر بوده بلکه در بخش گیم پلی هم تأثیر بسیار زیادی داشته است. تعیین است که شرکت سازنده خواسته این بازی را به روز کند و به همین علت تصمیم به عرضه این آپدیت گرفته است.

بازی اسلندرمن: ورود در سال 2013 برای کنسول های نسل هفتم به همراه کامپیوتر عرضه شد. پس از آن شرکت سازنده تصمیم گرفته تا با عرضه کنسول های نسل هشتمی، این بازی را برای کنسول های نو هم عرضه کند. حتی پس از مدتی بازی ورود برای پلتفرم موبایل هم عرضه شد. اسلندر: ورود در زمان عرضه توانست موفقیت نسبتاً خوبی کسب کند و توجه هواداران را به خود جلب کرد.

شرکت سازنده هنوز اعلام ننموده که کدام پلتفرم این به روزرسانی را دریافت خواهند کرد. همینطور اینکه هنوز گفته نشده که برنامه ای برای کنسول های نسل نهمی هم وجود دارد یا نه. به همین علت باید صبر کرد و دید که آیا شرکت سازنده تصمیم دارد این بازی را به طور کامل به روز نموده و آن را وارد پلتفرم های نو بکند یا نه.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مرداد 1402 بروزرسانی: 9 مرداد 1402 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2309

به "اسلندرمن پس از ده سال با آنریل انجین 5 و گرافیک بالاتر به روزسانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلندرمن پس از ده سال با آنریل انجین 5 و گرافیک بالاتر به روزسانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید