تاکید بر تداوم همکاری های فدراسیون ووشو و تربیت بدنی دانشگاه آزاد

به گزارش مجله سامی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو ظهر امروز یکشنبه با امیرعباس لشگری، رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد ملاقات و گفت وگو کرد.

تاکید بر تداوم همکاری های فدراسیون ووشو و تربیت بدنی دانشگاه آزاد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

صدیقی در این ملاقات ضمن تبریک به لشگری به مناسبت انتصابش به عنوان رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد، خواهان تعامل هرچه بیشتر و سازنده تر این دانشگاه با فدراسیون ووشو و همچنین ادامه حضور پرقدرت این تیم در لیگ های ووشوی ایران نیز شد.

رئیس فدراسیون ووشو در این خصوص گفت: فدراسیون همیشه آماده همکاری و تعامل در بخش های مختلف علمی، عملی و تخصصی با دانشگاه آزاد و برگزاری کلاس ها و دوره های مختلف در این حوزه است. قطعاً همکاری با دانشگاه آزاد باعث رشد و توسعه هرچه بیشتر ورزش کشور به ویژه ووشو می گردد. این امر تأثیر بسزایی در فعالیت های مربوط به توسعه ورزش همگانی خواهد داشت. توسعه همگانی ووشو یکی از اهداف فدراسیون است که این مسئله با همکاری دانشگاه آزاد محقق خواهد شد.

در ادامه این نشست صمیمانه، لشگری ضمن تبریک به صدیقی به سبب انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون ووشو گفت: امیرصدیقی از خانواده ووشو است و معتقدم که یک انتخاب شایسته و آکادمیک برای ریاست فدراسیون صورت گرفت و روزهای خوبی را برای این رشته جذاب و مهیج متصور هستم.

لشگری با اشاره به اینکه ووشو یکی از رشته های هیجان انگیز و جالب است، از همکاری های گذشته و کنونی با ووشو ابراز رضایت کرد و خواهان آن شد که این همکاری ها در سطح گسترده تری در استان های مختلف با هیئت های استانی تداوم داشته باشد.

وی اضافه نمود: دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر نگاه ویژه ای به ورزش های پرمدال در بخش پایه و پشتوانه سازی و استعدادیابی برای تیم های باشگاهی وملی دارد. قطعاً ووشو یکی از رشته های مورد وثوق ماست.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد در انتها قول داد که مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد همکاری ها و حمایت های لازم را از ووشو به عمل خواهد آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1146

به "تاکید بر تداوم همکاری های فدراسیون ووشو و تربیت بدنی دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر تداوم همکاری های فدراسیون ووشو و تربیت بدنی دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید