درخشان: بازیکنان دو رگه ما را به جام جهانی بردند، مسئولان فوتبال می دانند ایتالیا و برزیل چه بلایی سرمان می آوردند؟

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران: پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است که حضور بازیکنان 2 رگه و اروپایی تاثیر فراوانی در صعود ایران به جام جهانی فوتبال داشته است.

درخشان: بازیکنان دو رگه ما را به جام جهانی بردند، مسئولان فوتبال می دانند ایتالیا و برزیل چه بلایی سرمان می آوردند؟

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد دیدار ایران و تایلند در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا گفت: بازی با تایلند برای ما هم جنبه رسمی دارد و هم جنبه تدارکاتی. این دیدار می تواند ملاکی باشد تا ببینیم عیار تیم ملی ما چقدر است؟

وی در واکنش به بعضی نقدها مبنی بر حضور بازیکنان دو رگه و اروپایی در تیم ملی ایران گفت: نباید خودمان را گول بزنیم. همین بازیکنان دو رگه و اروپایی ما را به جام جهانی بردند. شما ببینید قوچان نژاد 2 گل 3 امتیازی مقابل قطر و کره جنوبی به ثمر رساند و جزو بازیکنان تاثیرگذار در صعود به جام جهانی بود. این مسئله در مورد دانیال داوری و بیت آشور هم صدق می نماید، مطمئن باشید بازیکنی که در بوندس لیگا بازی می نماید حتما کیفیت بالایی دارد.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد نگرانی هایی که درباره فقدان چند هافبک طراح در تیم ملی وجود دارد، عنوان نمود: اگر برنامه ریزی مربی درست باشد و بداند که از بازیکن چه می خواهد فکر نمی نماید خللی در این مورد جود داشته باشد.

درخشان درباره عدم تدارک بازی های محبت آمیز برای تیم ملی گفت: نکته کلیدی موفقیت تیم ملی در برزیل انجام بازی تدارکاتی با کیفیت است. طبیعتا اگر چنین مسابقاتی برای ما فراهم نگردد، نمی توانیم تیم مان را محک بزنیم. جام جهانی شوخی نیست و ویترین بهترین های جهانی فوتبال است.

وی ادامه داد: باید از این موضوع بترسیم که قرار است مقابل تیم های بزرگ جهان بازی کنیم اما آقایان مثل اینکه به این فکر نیستند. اگر مثلا به ایتالیا، برزیل و آرژانتین بخوریم می دانید آنها چه بلایی سرمان می آورند؟ شما نگاه کنید ژاپن با برزیل بازی می نماید تا عیارش معین گردد و نقاط ضعف و قوت خود را بشناسد.

پیشکسوت فوتبال ایران در واکنش به حضورش در سریال تلویزیونی پژمان گفت: فکر می کنم فوتبال بازی کردن از بازیگری سخت تر است اما این سریال نشان داد که فوتبالیست های ما چه استعدادهای دیگری مثل بازیگری هم دارند. مثل همین جمشیدی و رهبری فرد.

درخشان در مورد نقدهای که از سوی بعضی از رسانه ها و ورزشکاران به نقش طنز جمشیدی و رهبری فرد در سریال پژمان وارد شده است، گفت: مگر فوتبالیست ها بر سر مزار آشنایان خود گریه نمی نمایند؟ این سریال متاسفانه واقعیت زندگی ورزشکاران را نشان می دهد. اینکه وقتی یک نفر فوتبالش تمام می گردد دیگر کسی احوالش را نمی پرسد. شاید اگر این سریال جدی ساخته می شد بهتر بود، اما دوستان صلاح دانستند طنز واردش نمایند تا زیاد رمانتیک نگردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 325

به "درخشان: بازیکنان دو رگه ما را به جام جهانی بردند، مسئولان فوتبال می دانند ایتالیا و برزیل چه بلایی سرمان می آوردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان: بازیکنان دو رگه ما را به جام جهانی بردند، مسئولان فوتبال می دانند ایتالیا و برزیل چه بلایی سرمان می آوردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید