پراگ، عروس زیبای اروپا (تور جمهوری چک)

به گزارش مجله سامی، به علت زیبایی بسیار زیاد به این شهر لقب عروس اروپا اختصاص داده شده است و جاهای دیدنی پراگ همیشه مجذوب کننده خواهد بود.

پراگ، عروس زیبای اروپا (تور جمهوری چک)

با ما سفر کنید و با تور جمهوری چک از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

شهری با عنوان شهر هزار مناره که زیباترین معماری اروپا را به رخ می کشد. این شهر یکی از مهم ترین مراکز تاریخی اروپا به شمار می رود که در آن گنبد ها و کلیساهای تاریخی باشکوهی وجود دارند. برج های قدیمی بسیار بلند با زیبایی گوتیک و معماری رنسانس که حتی برترین گردشگران را نیز شگفت زده خواهد نمود. پراگ مرکز کشور جمهوری چک بوده و قدمت آن به 1100 سال قبل برمی گردد. با خبرنگاران همراه باشید تا شهر پراگ را بهتر بشناسید.

پل چارلز

یکی از پل های زیبا در شهر پراگ پل چارلز نام دارد. این پل در قرن 14 میلادی بنا شده و در اطراف آن سه برج نهاده شده اند. پل چارلز 621 متر طول دارد و یکی از جاذبه های تماشای پراگ برای عکاسی به شمار می رود. بسیاری از هنرمندان این شهر آثار خود را روی این پل به فروش می رسانند.

برج پترین

برجی به نام پترین با طول 63 متر روی تپه ای واقع شده که از تماشای های پراگ محسوب می گردد. این برج 60 متری منظره ها زیبایی در اطراف خود داشته و از 299 پله ساخته شده که برگرفته از بنای نمادین فرانسه و شبیه به برج ایفل است. برج پترین در شب تماشای تر خواهد بود.

ساعت نجومی

ساعت نجومی شهر پراگ در سال 1400 میلادی ساخته شده و در جنگ دنیای دوم بخشی از آن تخریب گشت. بخش از بین رفته پس از مدتی مورد بازسازی نهاده شد و به شکوه پیشین خود بازگشت. ساعت نجومی پراگ یکی از قدیمی ترین ساعت های نجومی دنیا بوده که هنوز کار می نماید.

قلعه شهر پراگ

این قلعه بزرگ ترین قلعه دنیا محسوب می گردد. قلعه پراگ در قرن 9 میلادی ساخته شده و اقامتگاه رئیس جمهور چک است. تحت نظارت ملکه ماریا ترزا تغییرات زیادی در این قلعه انجام شده و در آن تعداد زیادی سالن و کلیسا بنا نهاده اند.

تئاتر ملی

یکی دیگر از جاذبه های شهر پراگ تئاتر ملی این شهر است. انواع تئاتر های فاخر و برنامه های اپرا در این تئاتر برگزار شده که می توانید در یکی از آن ها شرکت کنید.

خانه رقصان

ساختار عجیب و خلاقانه ای در قلب شهر که از جاهای تماشای پراگ محسوب می گردد، خانه رقصان نام دارد. بنای این خانه از بتن و شیشه های مواج ساخته شده و در آن یک رستوران نیز واقع شده است. برای تماشا زیبایی های دنیا مطلب زیباترین باغ های گل دنیا کدامند؟ را بخوانید.

موزه ملی شهر پراگ

مجموعه ای از اشیای مرتبط با جانورشناسی، مواد معدنی و آثار تاریخی، قلب تپنده موزه ملی این شهر هستند. اشیای مرتبط به مردم نگاری که ارزش بالایی داشته نیز در این موزه نهاده شده اند. اگر به تاریخ علاقه مند هستید و می خواهید با آثار تاریخی بیشتر آشنا شوید و تجربیات زیادی کسب نمایید، به بازدید از این موزه بروید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری زیباترین شهرهای آسیا کدام است؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2165

به "پراگ، عروس زیبای اروپا (تور جمهوری چک)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراگ، عروس زیبای اروپا (تور جمهوری چک)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید