آتش سوزی در دهکده المپیک 2016

به گزارش مجله سامی، المپیک 2016 ریو در حالی از 10 روز دیگر شروع می گردد که هنوز 19 آپارتمان از 31 آپارتمان موجود در دهکده بازی ها آماده نیستند.

آتش سوزی در دهکده المپیک 2016

به گزارش خبرنگاران، در فاصله کمتر از دو هفته تا شروع المپیک 2016 ریو هنوز بیشتر ساختمان های دهکده بازی ها آماده نشده اند.

طبق گزارشی که در نشریه گاردین منتشر شده، از بین 31 ساختمان موجود در دهکده، 19 ساختمان هنوز آزمایش های ایمنی را پشت سر نگذاشته اند.

ماریو آندرادا سخنگوی ستاد برگزاری بازی های ریو 2016 در این باره گفت: کار آزمایش این ساختمان ها باید پیش از اینها انجام می شد. این مشکل الان وجود دارد، اما وظیفه ما این است که با بیشترین سرعت ممکن تعمیرات را انجام بدهیم و ایمنی همه چیز مطمئن شویم. آندرادا همچنین ابراز امیدواری کرد که 630 کارگر بتوانند تا یکی دو روز آینده کارهای مربوط به ساختمان های دهکده المپیک را انجام بدهند.

در همین حال خبری مبنی بر نشت گاز و بروز یک آتش سوزی در ساختمان تیم هلند منتشر شده است. آندراداد در این باره گفت: تکنسین بر روی یک جعبه فیوز در حال کار بود که یک اتصال کوچک و یک آتش سوزی کوچک رخ داد و او خودش خاموش کرد. برق در آن لحظه قطع بود و نیازی به تخلیه و یا تماس با آتش نشانی وجود نداشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 985

به "آتش سوزی در دهکده المپیک 2016" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی در دهکده المپیک 2016"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید