آتش سوزی منزل مسکونی بر اثر نشت گاز در سنندج تلفات جانی نداشت

به گزارش مجله سامی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: آتش سوزی منزل مسکونی بر اثر نشت گاز در یکی از آپارتمان های واقع در ویلاشهر بهاران سنندج تلفات جانی نداشت .

آتش سوزی منزل مسکونی بر اثر نشت گاز در سنندج تلفات جانی نداشت

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران از سنندج، ظهر امروز به علت نشست گاز یکی از آپارتمان های واقع در ویلاشهر بهاران دچار آتش سوزی و علمک اصلی دچار حریق و شیشه های این ساختمان تخریب شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در این باره گفت: ظهر امروز خبر نشت گاز و بروز یک حادثه آتش سوزی در یکی از آپارتمان های واقع در ویلاشهر شهرک بهاران به وسیله سامانه 125 به این سازمان اطلاع داده شد.

سهیل فضل وزیری اضافه نمود: پس از اطلاع یافتن از این خبر، بلافاصله نیروهای ایستگاه شهرک بهاران به محل حادثه اعزام شدند و عملیات اطفاء حریق را انجام دادند.

وی گفت: بر اثر نشت گاز علمک اصلی دچار حریق و همین اتفاق سبب پرتاب علمک و تخریب شیشه های این آپارتمان شده بود که بلافاصله نیروهای این سازمان عملیات ایمن سازی جهت را تا رسیدن نیروهای شرکت گاز انجام دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج توضیح داد: نیروهای شرکت گاز پس از حضور در محل حادثه، نسبت به قطع لوله اصلی گاز اقدام کردند و آتش نشانان این سازمان نیز عملیات ایمن سازی و پاکسازی جهت را انجام دادند.

فضل وزیری خاطر نشان کرد: خوشبختانه این آپارتمان خالی از سکنه بود و حادثه هیچ گونه تلفات جانی در برنداشت.

ز

منبع: تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 867

به "آتش سوزی منزل مسکونی بر اثر نشت گاز در سنندج تلفات جانی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی منزل مسکونی بر اثر نشت گاز در سنندج تلفات جانی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید