اخذ مجوز شرکت دانش بنیان توسط دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران/لرستان مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: پژوهشگران مرکز رشد و فناوری این واحد پیروز به اخذ مجوز دانش بنیان برای شرکت سینا گیاه دارو شدند.

اخذ مجوز شرکت دانش بنیان توسط دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد

علی زندی مهر امروز بیست و پنجم مهرماه اظهار کرد: پژوهشگران مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با همکاری مرکز تحقیقات گیاهان دارویی این واحد دانشگاهی پیروز به اخذ مجوز دانش بنیان برای شرکت سینا گیاه دارو شدند.

وی توضیح داد: محصولات این شرکت شامل ژل و امولسیون با پایه گیاهی با خاصیت ضد سوختگی است که برای نخستین بار و به یاری فرمولاسیون پیشرفته W1/O/W2 تهیه شده اند. مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد اعلام کرد: طبق نظر محققان شرکت، این نوع فرمولاسیون جزء فناوری های نوین دارورسانی بوده به طوری که عملکرد مواد مؤثره گیاهی را می تواند چند برابر افزایش دهد.

زندی مهر اعلام کرد: این محققان امیدوارند که با حمایت های بیشتر از طرف مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و سایر نهادهای مربوط بتوانند هرچه سریع تر به اخذ مجوزهای لازم برای فراوری محصولات مورد نظر دست یابند.

وی ادامه داد: اخذ مجوز شرکت دانش بنیان حاصل همکاری زهره فائزی زاده و امیر قریب از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد بوده که از سال 83 تا به امروز در زمینه گیاهان دارویی و نانوفناوری پزشکی تحقیقات متعددی انجام داده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1319

به "اخذ مجوز شرکت دانش بنیان توسط دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ مجوز شرکت دانش بنیان توسط دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید