اعلام هشدار ویژه در بعضی نقاط استان تهران ، مرخصی فرمانداران و شهرداران لغو شد

به گزارش مجله سامی، استاندار تهران از اعلام هشدار ویژه در بعضی نقاط این استان اطلاع داد و گفت: مرخصی تمام فرمانداران، شهرداران و دهیاران لغو شد و حضور تمامی فرمانداران تا زمان پایداری شرایط جوی استان تهران در شهرستان های محل خدمت الزامی است.

اعلام هشدار ویژه در بعضی نقاط استان تهران ، مرخصی فرمانداران و شهرداران لغو شد

انوشیروان محسنی بندپی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد شرایط جوی اظهار کرد: مرخصی تمام فرمانداران، شهرداران و دهیاران لغو شد و حضور تمامی فرمانداران تا زمان پایداری شرایط جوی استان تهران در شهرستان های محل خدمت الزامی است.

وی اضافه کرد: به فرمانداران شهرستان های استان تهرن تأکید شد که مسیل رودخانه ها را اقدام به بازبینی نمایند و اگر کسانی در حاشیه رودخانه ها توقف یا چادر برپا نموده باشد، جمع آوری شوند.

استاندار تهران گفت: در مناطق شمیرانات، قدس، شهریار، اسلامشهر و مناطق پایین دستی استان که در جهت رودخانه قرار دارند، اعلام هشدار ویژه داده شده است.

محسنی بندپی تأکید کرد: شهرداری ها و دهیاران باید با تمام امکانات و ادوات در حالت آماده باش کامل باشند تا از بروز هرگونه موضوع بحرانی و حاشیه ای در مورد جاری شدن سیلاب و روان آب ها اقدام سریع داشته باشند؛ همچنین فرمانداران شهرستان های تابعه استان تهران نسبت به تشکیل روزانه و منظم نشست های مدیریت بحران و آماده باش کامل اعضای این ستاد اقدام نمایند.

وی اعلام کرد: تاکنون هیچ نگرانی وجود ندارد و تمام تمهیدات به وسیله ستاد مدیریت بحران استان های تهران و البرز تدبیر شده و تمام کارها با مسؤولان امر در مدار تخصصی خود پیش می رود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 164

به "اعلام هشدار ویژه در بعضی نقاط استان تهران ، مرخصی فرمانداران و شهرداران لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام هشدار ویژه در بعضی نقاط استان تهران ، مرخصی فرمانداران و شهرداران لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید