افزایش وام مسکن ملی به 150 میلیون تومان پس از ابلاغ بانک مرکزی

به گزارش مجله سامی، مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت قسط اول وام 10 هزار واحد طرح ملی مسکن اطلاع داد و گفت:به محض ابلاغ بانک مرکزی، وام 150 میلیون تومانی برای این طرح پرداخت می گردد.

افزایش وام مسکن ملی به 150 میلیون تومان پس از ابلاغ بانک مرکزی

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، محمود شایان در گفت وگو تسنیم اظهار کرد: در طرح اقدام ملی دستگاه هایی با وزارت راه و شهرسازی همکاری می نمایند، از جمله ستاد اجرایی فرمان امام. در فاز اول برای ساخت 25 هزار واحد مسکونی با ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می کنیم. بر این اساس برای این تعداد واحد مسکونی بانک مسکن تامین اقتصادی انجام می دهد.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام به عنوان یکی از کارگزاران سازمان ملی زمین و مسکن شناخته می گردد و از طرف این سازمان زمین را تحویل می گیرد و پیمانکاران ذیصلاح معرفی می نماید. در ادامه نیز پس از طی مراحل مختلف از جمله اخذ پروانه و پیشرفت فیزیکی حداقل 10 درصدی برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی می شوند.

وی اعلام کرد: در زمان حاضر به هر واحد 100 میلیون تومان وام پرداخت می گردد ، قرار است بانک مرکزی سقف وام را به 150 میلیون تومان افزایش دهد که به محض ابلاغ از سوی بانک مرکزی این کار اجرایی می گردد.

مدیرعامل بانک مسکن با یادآوری اینکه در صورت تصویب بانک مرکزی سقف وام طرح ملی مسکن به 150 میلیون تومان افزایش می یابد، گفت: همچنین شرکت عمران شهرهای جدید، بنیاد مسکن و سازمان ملی زمین و مسکن سه دستگاه و ارگان دولتی هستند که در طرح ملی مسکن با وزارت راه و شهرسازی همکاری می نمایند.

شایان افزود: در مجموع بانک مسکن تامین اقتصادی حدود 140 هزار واحد طرح ملی مسکن را پذیرفته است. تا به امروز نیز قسط اول 10 هزار واحد این طرح پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: حدود 47 هزار واحد نیز معرفی شده که در مراحل مختلف تشکیل پرونده تا امضای قرارداد قرار دارند.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1615

به "افزایش وام مسکن ملی به 150 میلیون تومان پس از ابلاغ بانک مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش وام مسکن ملی به 150 میلیون تومان پس از ابلاغ بانک مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید