بیشتر شهروندان آلمانی از سیاست های کرونایی دولت ناراضی هستند

به گزارش مجله سامی، نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد که بیشتر شهروندان آلمانی از سیاست های کرونایی دولت ناراضی هستند.

بیشتر شهروندان آلمانی از سیاست های کرونایی دولت ناراضی هستند

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم، نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد که با وجود کاهش چشمگیر مبتلایان جدید به کرونا در آلمان و افزایش سرعت فرایند واکسیناسیون اما بیش از نیمی از شهفرایندان آلمانی همچنان از سیاست کرونایی دولت ناراضی هستند.

این نظرسنجی که توسط موسسه یوگو و به سفارش خبرگزاری آلمان اجرا شده است نشان می دهد که 24 درصد شهفرایندان بسیار ناراضی و 30 درصد هم از سیاست های کرونایی دولت بیشتر ناراضی هستند.

این نظرسنجی نشان می دهد که 24 درصد شهفرایندان از اقدامات کرونایی دولت بسیار ناراضی و 30 درصد دیگر هم بیشتر ناراضی هستند. تنها 6 درصد شهفرایندان از سیاست های کرونایی دولت بسیار راضی و 35 درصد هم بیشتر راضی بودند. 5 درصد شهفرایندان هم در این باره ابراز بی اطلاعی کردند.

البته این نظرسنجی نشان می دهد که میزان رضایت مندی از سیاست های کرونایی دولت کمی افزایش داشته است. تنها در بین هواداران اتحادیه احزاب متحد مسیحی میزان رضایتمندی از سیاست های کرونایی دولت با 62 در مقابل 36 درصد بیشتر است. بخصوص هواداران حزب افراطی جایگزینی برای آلمان با 84 درصد در مقابل 16 درصد از سیاست های کرونایی دولت آلمان ناراضی هستند.

انستیتو رابرت کخ آلمان صبح امروز از ابتلای 5426 مورد جدید به کرونا در عرض 24 ساعت اطلاع داد و به این ترتیب میزان مبتلایان جدید در ازای هر 100 هزار نفر به 37.5 کاهش پیدا نموده است. در سراسر آلمان هم در عرض 24 ساعت 163 مرگ کرونایی جدید گزارش شده است.

جدیدترین آمارها نشان می دهد که در عرض 24 ساعت در آلمان حدود 3680159 نفر به کرونا مبتلا شده و 88884 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1694

به "بیشتر شهروندان آلمانی از سیاست های کرونایی دولت ناراضی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشتر شهروندان آلمانی از سیاست های کرونایی دولت ناراضی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید