بانوی تیراندازی با کمان همدان به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش مجله سامی، حمیدرضا کمک در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به دعوت بانوی تیرانداز همدانی به اردوی تیم ملی گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان خارج از سالن بزرگسالان با حضور 428 کماندار از 26 استان کشورمان برگزار گردید.

بانوی تیراندازی با کمان همدان به اردوی تیم ملی دعوت شد

وی اضافه نمود: این مسابقات به میزبانی فدراسیون تیراندازی با کمان و به مناسبت هفته تربیت بدنی در رشته های ریکرو و کامپوند و در دو بخش آقایان و بانوان در سایت تیراندازی با کمان استادیوم آزادی تهران برگزار گردید.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان با اشاره به درخشش تیرانداز همدانی در این مسابقات گفت: مهناز قره باغی بانوی تیرانداز همدانی با درخشش در این مسابقات به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان راه یافت.

وی با اشاره به ورزشکاران سازمان یافته این رشته ورزشی اعلام کرد: تعداد ورزشکاران سازمان یافته هیئت تیراندازی با کمان استان همدان به بیش از 100 نفر رسیده است.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان با اشاره به رشد شهرستان های همدان در رشته تیراندازی با کمان گفت: تویسرکان و کبودرآهنگ از شهرستان های بسیار فعال هستند و اسدآباد نیز در حال ساخت سایت اختصاصی تیراندازی با کمان است و تا خاتمه سال نیز شهرستان های رزن و بهار را فعال خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 63

به "بانوی تیراندازی با کمان همدان به اردوی تیم ملی دعوت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی تیراندازی با کمان همدان به اردوی تیم ملی دعوت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید