بیانیه احساسی باشگاه استقلال خطاب به طرفداران

به گزارش مجله سامی، باشگاه استقلال پیرامون اتفاقات اتفاق افتاده طی هفته های اخیر اطلاعیه ای را به توضیح زیر صادر کرد: از ناراحتی شما طرفداران استقلال بدون شک ناراحت هستیم. دغدغه ما برطرف مسائل شما طرفداران است چرا که طرفداران سرمایه اصلی باشگاه بزرگی همانند استقلال هستند و شرمسار تک تک استقلالی ها هستیم.

بیانیه احساسی باشگاه استقلال خطاب به طرفداران

شک نکنید ابر های تیره در گذرند و بالاخره از آسمان آبی کنار می فرایند و روز های خوب استقلال هم دوباره از راه می رسد. مخالفان استقلال و آن هایی که هدفی جز تخریب تیم ندارند، دوباره دست به کار شدند و با تحریک بعضی از افراد سودجو یا نا مطلع سعی در مخدوش کردن ارزش های این تیم دارند.

آن ها بدانند هیچکس و هیچ چیز نمی تواند در برابر عظمت آبی ترین تیم جهان بایستد و مانع قدرت استقلال گردد. استقلال بیدی نیست که با این باد ها بلرزد. بهتر است در این دوران به دور از حواشی همدل و هم قسم شویم تا با تمام توان برای موفقیت های تیم و باشگاه قدم برداریم.

در سرانجام یک صحبت هم با طرفداران واقعی استقلال داریم، آن ها که این روز ها بیشتر از هر وقت دیگری به همراهیشان احتیاج داریم. غم و اندوه آنان را درک می کنیم. حال خودمان هم بهتر از آن ها نیست، اما حالا زمانی نیست که استقلال را تنها بگذاریم. باید با همدلی بیشتر به محبوبمان این راه را ادامه دهیم تا به هدف اصلیمان که موفقیت استقلال است، دست یابیم.

بدون شک با گذشت زمان، استقلال هم به ساحل آرامش می رسد و مدیران باشگاه هم برای رضایت شما طرفداران عزیز و دوست داشتنی هر کاری را انجام می دهند. از شما بزرگواران درخواست می کنم در آستانه بازی با الهلال تنها به فکر روحیه دادن به اعضای تیم باشیم تا ان ها با دست پر به تهران بازگردند.

منبع: فرارو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1820

به "بیانیه احساسی باشگاه استقلال خطاب به طرفداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه احساسی باشگاه استقلال خطاب به طرفداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید