تداوم استفاده از کاشی های آنتی باکتریال نانو در بیمارستان ها

به گزارش مجله سامی، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، علی سید معصومی، عضو هیأت مدیره گفت: در سال 1398 نیز همانند سال های قبل از آن، از کاشی های آنتی باکتریال این شرکت، در بیمارستان های مختلف استفاده شده است.

تداوم استفاده از کاشی های آنتی باکتریال نانو در بیمارستان ها

معصومی با اشاره به صادرات کاشی های فراوری شده با فناوری در این شرکت گفت: قرار است طبق برنامه ریزی ها این کاشی های نانو، به کشورهای امارت، ترکیه، کویت صادر گردد.

عضو هیئت مدیره شرکت از فروش در حدود 4 هزار مترمربع از کاشی های نانو در سال 98 اطلاع داد و اضافه نمود:پیش بینی می کنیم سال جاری بین 10 تا 12 هزار مترمربع از کاشی های آنتی باکتریال نانویی شرکت در پروژه های مختلف استفاده گردد.

سید معصومی از توسعه فناوری کاشی های آنتی باکتریال این شرکت اطلاع داد و گفت: کاشی های آنتی باکتریالی که در حال حاضر فراوری می کنیم ضدباکتری بوده و ما در حال توسعه این فناوری هستیم تا بتوانیم ویروس ها را نیز با فناوری نانو از بین ببریم.

وی ادامه داد: در بیمارستان ها باید کاشی های به صورت روزانه ضدعفونی شوند اما استفاده از این کاشی های نانو، بیمارستان را از ضدعفونی روزانه بی احتیاج می نماید که این کار موجب کاهش هزینه های بیمارستان می گردد. اما بعضی مدیران، به دلیل تفاوت قیمت کاشی های نانو نسبت به کاشی های معمولی، علیرغم تایید عملکرد کاشی های نانو، به دلیل ارزان تر بودن به سراغ کاشی های معمولی می فرایند این در حالی است که اگر هزینه ضدعفونی روزانه در نظر گرفته گردد، خرید کاشی های نانو مقرون به صرفه تر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1003

به "تداوم استفاده از کاشی های آنتی باکتریال نانو در بیمارستان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم استفاده از کاشی های آنتی باکتریال نانو در بیمارستان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید