تعرفه 250 خدمت دستگاههای دولتی به دفاتر پیشخوان ابلاغ شد

به گزارش مجله سامی، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شهرام حی شاد با اشاره به اینکه این خدمات از سازمان امور اداری و استخدامی کشور، شناسه خدمت دریافت کرده اند، گفت: از بین 250 خدمت ابلاغ شده، تعرفه 129 خدمت از سوی کارگروه تنظیم بازار سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و تعرفه سایر خدمات نیز از سوی رگولاتوری و براساس مصوبه 284 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعیین شده است.

تعرفه 250 خدمت دستگاههای دولتی به دفاتر پیشخوان ابلاغ شد

وی اظهار کرد: براساس مصوبه 289 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، از این پس، توزیع خدمات در بین دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی براساس نتایج ارزیابی و رتبه بندی الکترونیکی این دفاتر در رگولاتوری انجام می شود.

حی شاد درباره دسته بندی و توزیع خدمات از سوی دستگاهها شرح داد: برخی از دستگاهها برای خدمات خود دسته بندی A,B,C یا طلایی، برنزی و نقره ای دارند و براساس معیارهای خاصی این خدمات را در بین دفاتر پیشخوان دولت توزیع می کنند. ما در حال مذاکره با دستگاههای مختلف هستیم تا معیارهای رتبه بندی شان را با شاخصهای ارزیابی و رتبه بندی رگولاتوری یکسان کنند و براساس نتایج حاصل از این رتبه بندی، خدمات در بین دفاتر پیشخوان و ICT روستایی توزیع و به مردم ارایه شود.

تعرفه خدمات قابل ارائه دستگاههای اجرایی در دفاتر پیشخوان در این لینک است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1339

به "تعرفه 250 خدمت دستگاههای دولتی به دفاتر پیشخوان ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعرفه 250 خدمت دستگاههای دولتی به دفاتر پیشخوان ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید