تیم ملی ایران با شش مدال نایب قهرمان شد

به گزارش مجله سامی، به گزارش خبرنگاران، این دوره از مسابقات روز گذشته با حضور 285 تکواندوکار از 43 کشور به میزبانی صربستان در بلگراد برگزار گردید که در نهایت تیم ملی ایران با دو طلا، یک نقره و سه برنز عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد. مکزیک با 3 مدال طلا، یک نقره و 24 امتیاز قهرمان شد و استرالیا با 2 مدال طلا و 14 امتیاز بر سکوی سومی ایستاد.

تیم ملی ایران با شش مدال نایب قهرمان شد

سروش احمدی ومیرهاشم حسیینی دو طلا، آرمین هادی پور یک نقره، فرزان عاشورزاده، سعید رجبی و سجاد مردانی هم سه مدال برنز برای تیم ملی کشورمان در این مسابقات بدست آورند.

بر همین اساس سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم کار خورد را فزونی 15 بر 9 مقابل مورات باسوملی از ترکیه شروع کرد و با انصراف نماینده صربستان و فزونی 19 بر 5 مقابل زین الدین بگاج از مونته نگرو راهی دیدار نهایی شد و در این مرخله هم 19 بر 5 برابر میشایل بریم از لهستان را شکست داد و به نشان طلا دست یافت.

میرهاشم حسینی نیز که به صلاح کادر فنی در وزن 74- کیلوگرم به میدان رفت بعد از یک دور استراحت، ساکوم کوتای از صربستان را 22 بر 2 شکست داد و در ادامه دمیر فجزیس دیگر تکواندوکار میزبان را 32 بر 5 را شکست داد و راهی دیدارنهایی شد و در در مبارزه پایانی با امتیاز طلایی آرتیوخوف از روسیه را از پیش رو برداشت و طلا گرفت.

آرمین هادی پور در وزن 58- کیلوگرم نیز دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر گذاشت و در ادامه الکساندر باتولو از صربستان را 22 بر 11 ،مگمدوف از روسیه را 22 بر یک و خلیل محمد از تونس را 12 بر 10 شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت و در این مرحله 22 بر 16 نتیجه را به نفاتی دیگر تکواندوکار تونسی واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

فرزان عاشورزاده در وزن 63- کیلوگرم ابتدا 20 بر 4 اسیمیکوف از لهستان را شکست داد و در ادامه 16 بر 4 چیهی از تونس را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نتیجه را 23 بر 15 به گلاسنویک از کرواسی واگذار کرد و برنز گرفت.

در وزن 87+ کیلوگرم تیم کشورمان دو نماینده داشت. سجاد مردانی پس از یک دور استراحت،گئورگیوسکی از مقدونیه را 18 بر 14 شکست داد و سپس در نیمه نهایی برابر اسزافرسکی از لهستان 14 بر 6 باخت و به نشان برنز رسید. سعید رجبی نیز ابتدا پیوتر هاتوسکی از لهستان را 11 بر 5 از پیش رو برداشت و در ادامه برابر کارلوس سانسورس از مکزیک با نتیجه 7 بر 6 باخت و روی سکوی سوم ایستاد.

به نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات به ترتیب 10، 6 و 3.60 امتیاز در رنکینگ المپیک تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 566

به "تیم ملی ایران با شش مدال نایب قهرمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی ایران با شش مدال نایب قهرمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید