خبرنگاران هفت خانه جوان استان اصفهان تا سرانجام دولت به بهره برداری می رسد

به گزارش مجله سامی، اصفهان- خبرنگاران- معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: تا خاتمه دولت هفت خانه جوان در شهرستان های این استان به بهره برداری می رسد.

خبرنگاران هفت خانه جوان استان اصفهان تا سرانجام دولت به بهره برداری می رسد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

عباس مرادیان شامگاه روز سه شنبه در نشست با کارشناسان فرهنگی و جوانان ادارات ورزش و جوانان شهرستان های اصفهان در این اداره کل به احداث خانه های جوان در استان اشاره کرد و اضافه نمود: این پروژه در شهرستان های درجه یک شروع شده و با تخصیص 120 میلیارد ریال اعتبار تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: پیش بینی اعتبار اندک در هر سال موجب طولانی شدن زمان احداث خانه جوان شد که سال جاری با اختصاص بودجه ویژه، شاهد افتتاح و شروع به کار این مراکز تا سرانجام دولت دوازدهم خواهیم بود.

استان اصفهان 24 شهرستان دارد.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان اصفهان توانمندسازی اعضای سازمان های مردم نهاد با برگزاری کارگاه های آموزشی، حمایت از طرح های آن ها و برنامه ریزی برای حمایت از اشتغال جوانان، هویت و ازدواج را از برنامه های سال جاری حوزه جوانان این اداره کل برشمرد.

مرادیان یادآور شد: ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور مدیران ارشد هر منطقه فرصتی برای هم افزایی و مشارکت برای برطرف نیازهای جوانان و یاری به اجرایی شدن طرح های آن هاست و نباید مسائل حاشیه ای و کوچک در این ستاد مطرح گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان در این نشست گفت: زیرساخت های ورزشی شهرستان های این استان با توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات تقویت می گردد.

سیدمحمد طباطبایی اضافه نمود: عدم تمرکزگرایی و بی توجهی به شهرستان ها و مناطق محروم مانع توسعه همه جانبه استان می گردد.

وی بیان کرد: استعداد و ظرفیت های زیادی در حوزه های ورزشی، فرهنگی و جوانان در مناطق مختلف استان وجود دارد اما تبعیض و توزیع نابرابر اعتبارات مانع رشد و پیشرفت در این حوزه ها شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان توضیح داد: برخی از مدیران حوزه ورزش را مورد توجه ویژه قرار داده و برخی حوزه جوانان را حمایت می نمایند که هر دو دیدگاه شخصی و اشتباهی است بلکه باید نگاه متعادل و عادلانه ای ایجاد و هر 2 عرصه مورد توجه باشد.

وی با اشاره به رشد سازمان های مردم نهاد جوانان در هفت سال گذشته، اعلام کرد: تعداد این تشکل ها به بیش از 200 باب رسیده و زمینه ساز مشارکت اجتماعی جوانان شده که باید روحیه مطالبه گری و جذب سایر افراد در حوزه مشارکت عمومی و فعالیت داوطلبانه تقویت گردد.

طباطبایی با بیان اینکه تعامل بین بخشی و همکاری بین دستگاهی باید ایجاد گردد، خاطرنشان کرد: از ظرفیت سایر نهادها برای تقویت فعالیت های تشکل های مدنی جوانان استفاده می کنیم و در شهرستان ها این بستر فراهم گردد.

226 سازمان مردم نهاد زیر پوشش این اداره کل است که تا سال 1400، با توجه به برنامه های پیش بینی شده به 240 مورد افزایش خواهد یافت.

در این نشست از کارشناسان فرهنگی و جوانان برتر ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان تقدیر شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1185

به "خبرنگاران هفت خانه جوان استان اصفهان تا سرانجام دولت به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هفت خانه جوان استان اصفهان تا سرانجام دولت به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید