دلسوزی برای مردم ایران از دل لندن با پول های سعودی!

به گزارش مجله سامی، نورنیوز نوشت: یکی از خوبی های کرونا این بود که دست بعضی از آن سوی آبی ها را رو کرد. در حالی که مردم ایران و دنیا روزهای پراسترس کرونایی را سپری می کردند، عده ای به دنبال دریافت ماهی خود از آب گل آلود کرونا بودند.

دلسوزی برای مردم ایران از دل لندن با پول های سعودی!

می گویند سارقی از خانه ای خروسی سارقید و پا به فرار گذشت که ناگهان صاحب خانه صدایی شنید به ایوان خانه آمد و مردی را دید که از روی دیوار به کوچه پرید. به سرعت خود را به کوچه رساند، در حالی که فریاد می زد سارق، سارق چند نفر از همسایه ها به یاریش شتافتند و توانستند درنهایت چند نفری سارق را گیر بیندازند. سارق که دید راه فراری ندارد آغاز کرد قسم خوردن و گریه و زاری که من کاری نکردم، من چیزی نسارقیدم.

سارق بی خبر بود که دُم خروس از زیر پیراهنش بیرون زده. مرد صاحب خانه گفت: نمی دانم قسم حضرت عباست را باور کنم یا دُم خروست را.

حالا داستان شبکه اینترنشنال هم شده است مثل حکایت دم خروس و قسم حضرت عباس اهالی این شبکه لندن نشین در برنامه های خود دم از حمایت از ایران و مردم آن می زنند اما حقوق خود را از آل سعود می گیرند؟ کدام آدم عاقلی باور می نماید که با پول سعودی می گردد از ایران و مردم اش نوشت.

یکی از خوبی های کرونا این بود که دست بعضی از آن سوی آبی ها را رو کرد. در حالی که مردم ایران و دنیا روزهای پراسترس کرونایی را سپری می کردند، عده ای به دنبال دریافت ماهی خود از آب گل آلود کرونا بودند.

درحالی که ایران بعد از گذشت سه ماه توانست کرونا را مدیریت و به شرایط ثبات برسد، اهالی این شبکه همچنان بر طبل ناکارآمدی می کوبند و از مسائل و کمبود امکانات حرف می زنند.

به نظر می رسد روی پول سعودی که به این شبکه و امثال این شبکه می رسد نوشته است که باید مردم ایران را ناامید و به آنها تلقین کرد که نمی توانند بعد از کرونا قد راست نمایند.

مردم ماست سفید را می بینند اما کارکنان این شبکه با راهنمایی از راه دوری که می شوند می گویند که این ماست سفید نیست و سیاه است.

عربستان، آمریکا و انگلستان بعد از شکست های پی در پی در منطقه به ویژه بعد از شکست داعش، به دنبال پروژه ناامیدی مردم هستند. آنها آنقدر می گویند آش ایران شور است تا مردم این شوری را باورنمایند.

همان مثلثی که از برجام و توافق هسته ای عصبانی بود از موفقیت ایران بدون یاری کشورهای دنیا در مدیریت کرونا عصبانی است و سعی می نماید با لطایف الحیل، ذهن مردم را نسبت به موفقیت های ایران خراب کند.

خوشبختانه مردم به راحتی متوجه دروغ آنها می شوند. در تمام روزهای کرونایی، تقریبا مردم ایران بدون هیچ مسئله ای به اقلام مورد احتیاج خود دست پیدا کردند. قفسه های تمام فروشگاه های ایران از عظیم و کوچک، پر از کالا بود. به جزء ماه اول که در تامین ماسک و مواد ضدعفونی نماینده دچار مشکل بودیم در دیگر روزها، مشکل خاصی در تامین احتیاجهای مردم وجود نداشت.

در بیمارستان ها هم تاجایی که گزارش ها حکایت دارد رسیدگی به بیماران کرونایی دربهترین شرایط ممکن اجرا شده است. حداقل ماجرا این است که در ایران پیرمرد و پیرزن ها را به دلیل کهولت سن جواب نمی کردند تا به جوان ترها برسند.

تازه این نکته را نباید فراموش کرد که ایران در عصرکرونا درگیر تحریم و مسائل مالی حاصل از آن بود. تحریم هایی که همین عربستان سعودی با هیزم هایش آتش آن را شعله ور تر کرد.

دیگر خیلی از مردم حرف های این شبکه ها را باور نمی نمایند چون خودشان به خوبی شرایط کشور در عصر کرونا را می بییند و در مقایسه با بسیاری از کشورها از جمله کشورهای توسعه یافته، به این نتیجه می رسند که اوضاع ایران بهتر از آنهاست و کوشش های بعضی از لندن نشین ها تنها و تنها برای ناامیدی مردم است.

در بسیاری از کشورهای دنیا رسانه ها در کنار دولت ها و ملت ها ایستاده اند تا کرونا را شکست دهند اما بعضی از رسانه های فارسی زبان با دلارهای نفتی آل سعود در برابر مردم ایران ایستاده اند و دست به دست کرونا داده اند تا کمر مردم ایران را بشنمایند.

دیگر حنای این شبکه ها رنگ ندارد و حیله هایشان برای مردم رو شده است درست مثل شعبده بازی که مخاطبانش متوجه ترفندهای او می شوند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1013

به "دلسوزی برای مردم ایران از دل لندن با پول های سعودی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلسوزی برای مردم ایران از دل لندن با پول های سعودی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید