راخوی خواهان بازگشت ثبات سیاسی به ایتالیا شد

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران: نخست وزیر اسپانیا از دولت ایتالیا خواست تا بحران های سیاسی موجود در این کشور را حل نموده و ثبات سیاسی را به این کشور بازگرداند.

راخوی خواهان بازگشت ثبات سیاسی به ایتالیا شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری اسگانیایی زبانال پائیس؛ ماریانو راخوی، نخست وزیر اسپانیا امروز(دوشنبه) در قزاقستان از دولت ایتالیا خواست تا بحران های سیاسی موجود در کشورشان را حل نموده و ثبات سیاسی را بار دیگر به این کشور بازگردانند.

پس از محکوم شدن سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر سابق ایتالیا به 4 سال حبس به جرم کلاهبرداری مالیاتی و نیز اخراج وی از سنا، بحران سیاسی ایتالیا بار دیگر بالا گرفت و متحدان سیاسی برلوسکونی در دولت و مجلس تهدید به استعفا و کناره گیری از سمت خود کردند حتی بعضی از این افراد استعفا کردند.

راخوی پس از دریافت اطلاعاتی در مورد بالا دریافت بحران سیاسی در کشور همسایه خود گفت: امیدوارم که دولت ایتالیا هرچه سریع تر پیروز گردد تا بحران سیاسی موجود در کشور خود را حل نماید زیرا ثبات در ایتالیا به معنای ثبات در اسپانیا نیز به شمار می رود.

نخست وزیر این کشور اروپایی با بیان اینکه اسپانیا همچنان در بحران مالی به سر می برد خاطر نشان کرد: ما خود می دانیم که بحران همچنان وجود دارد اما به هر حال این بحران به وخامت بحران سال 2012 نیست و وضعیت بسیار بهتر است.

نخست وزیر اسپانیا روز یکشنبه به منظور افزایش روابط مالی با کشورهای آسیایی وارد قزاقستان شد. راخوی در این سفر با نور سلطان نظربایو، سریک آجمتو، رئیس جمهور و نخست وزیر قزاستان دیدار کرد.

نخست وزیر این کشور در این دیدارها درخواست نموده است تا شرکت های بزرگ این کشور اروپایی در پروژه های بلند مدت این کشور شرکت داشته باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 299

به "راخوی خواهان بازگشت ثبات سیاسی به ایتالیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راخوی خواهان بازگشت ثبات سیاسی به ایتالیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید