سبحانی فر: تحریم های آمریکا مانع یاری های کشورها به مردم سیل زده کشورمان شد

به گزارش مجله سامی، نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: اگرچه تحریم های مالی آمریکا علیه ایران مانع دریافت یاری های نقدی شد.

سبحانی فر: تحریم های آمریکا مانع یاری های کشورها به مردم سیل زده کشورمان شد

رمضانعلی سبحانی فر در گفت وگو با خبرنگاران، اعلام نمود: آمریکا شعار انسان دوستی را در رسانه ها سر می دهد اما در عمل ضدبشری رفتار می نماید. حمایت از سعودی ها و قتل عام مردم یمن و ممانعت یاری رسانی های صلیب سرخ جهانی به هلال احمر ایران خوی واقعی سران سیاسی این کشور را به وضوح نشان داد.

وی ادامه داد: جلوگیری از یاری رسانی کشورها به مردم سیل زده ایران حکایت از رفتارهای ضدبشری سران این کشور نسبت به ملت مظلوم ایران دارد و قطعا جامعه جهانی بیش از گذشته نسبت به خوی غیرانسانی مقامات سیاسی این کشور مطلع تر می شوند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس توضیح داد: اگر ممانعت ها و تهدید کردن های آمریکا نبود چه بسا یاری رسانی های جامعه جهانی به مردم سیل زده کشورمان بهتر و گسترده تر بود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس خطاب به سران آمریکا و دیگر مستکبران عالم گفت: مردم و مسؤولان ایران دست در دست هم شهرها و روستاهای سیل زده خود را با حداقل حمایت های جهانی از نو خواهند ساخت و رفتارهای غیرانسانی مقامات سیاسی آمریکا مانع از اتحاد و همدلی و همراهی مردم و مسؤولان نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 172

به "سبحانی فر: تحریم های آمریکا مانع یاری های کشورها به مردم سیل زده کشورمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبحانی فر: تحریم های آمریکا مانع یاری های کشورها به مردم سیل زده کشورمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید