سلیمی: طرح شفاف سازی تبلیغات به مرحله پیش از تبلیغات نامزدها رسید ، شورای نگهبان به اصلاح قوانین نگاه مثبتی دارد

به گزارش مجله سامی، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: اگر طرح شفاف سازی منابع تامین اقتصادی تبلیغات و فعالیت های انتخاباتی در دستور کار هفته آینده مجلس قرار گیرد، قطعا این طرح به مراحل پیش از تبلیغات نامزدها خواهد رسید.

سلیمی: طرح شفاف سازی تبلیغات به مرحله پیش از تبلیغات نامزدها رسید ، شورای نگهبان به اصلاح قوانین نگاه مثبتی دارد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی بروشور آنلاین از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اصغر سلیمی در تبادل نظر با خبرنگار گروه سیاسی خبرنگاران با اشاره به طرح شفاف سازی منابع تامین اقتصادی تبلیغات و فعالیت های انتخاباتی و رسیدن این طرح به انتخابات مجلس گفت: انشاالله اگر این طرح در دستور کار هفته آینده مجلس قرار گیرد می توان امیدوار به سرعت بخشیدن آنالیز این طرح در مجلس بود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بعضی از مواد این طرح در دل اصلاح قانون انتخابات بود و بسیاری از مواد این طرح به نوعی تأیید شده است با این حال ما فکر می کنیم در یک روزکاری مجلس می توانیم به جزئیات این طرح رسیدگی و این طرح را به تصویب برسانیم.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس بیان داشت: با توجه به اینکه شورای نگهبان به اصلاح قوانین انتخاباتی نگاه مثبتی دارد قطعا این طرح می تواند به سرعت تصویب گردد.

وی توضیح داد: اگر این طرح در دستور کار هفته آینده مجلس قرار گیرد ، قطعا به مراحل پیش از تبلیغات نامزدها خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 746

به "سلیمی: طرح شفاف سازی تبلیغات به مرحله پیش از تبلیغات نامزدها رسید ، شورای نگهبان به اصلاح قوانین نگاه مثبتی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمی: طرح شفاف سازی تبلیغات به مرحله پیش از تبلیغات نامزدها رسید ، شورای نگهبان به اصلاح قوانین نگاه مثبتی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید