سهرابیان برای حضور در کنگره کنفدراسیون کانوئینگ آسیا راهی تایلند شد

به گزارش مجله سامی، علیرضا سهرابیان رئیس و کتایون اشرف نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی با هدف حضور در کنگره کنفدراسیون کانوئینگ آسیا راهی تایلند شدند.

سهرابیان برای حضور در کنگره کنفدراسیون کانوئینگ آسیا راهی تایلند شد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، نوزدهمین کنگره عمومی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا به میزبانی کشور تایلند برگزار می گردد که علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان برای حضور در اجلاس راهی این کشور شد. کتایون اشرف نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی نیز به عنوان عضو کمیته اسلالوم در این سفر حضور دارد.

طبق برنامه ریزی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا قرار است در این اجلاس رئیس، نواب رئیس، دبیرکل و نمایندگان قاره ای گزارش های خود را به اعضا ارائه دهند.

تغییر اساسنامه کنفدراسیون قایقرانی آسیا، برنامه ریزی برای بازی های آسیایی 2022 هانگژو، انتخاب میزبانان رویدادهای بین المللی پیش رو و همچنین انتخابات کنفدراسیون قایقرانی آسیا برای معین 3 نایب رئیس و دبیرکل این تشکیلات اهم برنامه های مجمع نوزدهم است.

در این اجلاس احمد دنیامالی عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی و نایب رئیس کنفدراسیون آسیا حضور دارد و برای پست نایب رئیسی نامزد است. حسن تیمورتاش رئیس کمیته پاراکانو و مسعود مهدوی نیا عضو کمیته آب های آرام کنفدراسیون کانوئینگ آسیا نیز در کنگره سالیانه ACC در تایلند حضور دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 569

به "سهرابیان برای حضور در کنگره کنفدراسیون کانوئینگ آسیا راهی تایلند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابیان برای حضور در کنگره کنفدراسیون کانوئینگ آسیا راهی تایلند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید