سهمیه ای برای دلگرمی اساتید ، امتیاز جابه جایی فرزندان، حق اعضای هیئت علمی است!

به گزارش مجله سامی، رئیس دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه فرزندان اعضای هیئت علمی سهمیه جابه جایی دارند، گفت: ما باید شرایط و امکانات رفاهی برای اساتید فراهم و با امتیاز دادن آن ها را دل گرم کنیم.

سهمیه ای برای دلگرمی اساتید ، امتیاز جابه جایی فرزندان، حق اعضای هیئت علمی است!

میررضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره امتیازاتی که برای فرزندان اعضای هیئت علمی در قبولی در دانشگاه در نظر گرفته می شود، گفت: فرزندان اعضای هیئت علمی به هیچ عنوان در کنکور سهمیه ندارند.

مجیدی بیان کرد: طبق مصوبه ای که در هیئت علمی تصویب شده، فرزندان اعضای هئیت علمی سهمیه جابه جایی دارند و این حق اعضای هیئت علمی است.

رئیس دانشگاه تبریز شرح داد: تاکنون هیچ یک از فرزندان اعضای هیئت علمی بدون آزمون کنکور در دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل نبوده اند، فقط چند مورد جابه جایی داشتیم.

وی در ادامه گفت: این جابه جایی مختص به فرزندان اعضای هیئت علمی نیست و به ما این اجازه داده شده که اگر کسی نیاز به جابه جایی داشت با درخواست آن موافقت کنیم.

مجیدی گفت: جابه جایی دانشجویان با توجه به رشته مربوطه انجام می شود و در ازای آن مبلغی دریافت می شود. بر فرض مثال؛ اگر دانشجویی در دانشگاه دیگری مشغول به تحصیل و محل سکونت خود در تبریز باشد، با توجه بررسی های انجام شده با انتقال آن موافقت می شود و به عنوان دانشجویی شبانه مشغول به تحصیل خواهد بود و مبلغی از آن دریافت می شود، اما اگر این جابه جایی برای فرزندان اساتید صورت بگیرد مبلغی دریافت نمی شود.

رئیس دانشگاه تبریز گفت: ما باید شرایط و امکانات رفاهی برای اساتید خود فراهم کنیم بعضی از اساتید از کشور های مجاور با مزایای بالا دعوت به همکاری می شوند، اما حاضر به مهاجرت نیستند و ما باید با امتیاز دادن آن ها را دل گرم کنیم.

وی گفت: ما سعی کرده ایم شرایط مناسبی برای تحصیل دانشجویان فراهم کنیم اگر دانشجویی از دانشگاه دیگری به دانشگاه انتقال یابد و معدل بالا یا شرایط مالی مساعدی نداشته باشد مبلغی از آن دریافت نمی کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 610

به "سهمیه ای برای دلگرمی اساتید ، امتیاز جابه جایی فرزندان، حق اعضای هیئت علمی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه ای برای دلگرمی اساتید ، امتیاز جابه جایی فرزندان، حق اعضای هیئت علمی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید