فارس من، وام شهریه به تمامی دانشجویان تعلق می گیرد

به گزارش مجله سامی، دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیغام نور با بیان اینکه وام شهریه به تمامی دانشجویان تعلق می گیرد، گفت:دانشجویان باید یک بار در طول تحصیل به بانک عامل مراجعه نموده و درخواست دریافت وام خود را با میزان سود 1.4 دهم درصد ثبت نمایند.

فارس من، وام شهریه به تمامی دانشجویان تعلق می گیرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا خبرنگاران خبرگزاری این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع شفاف سازی میزان شهریه پیغام نور و نحوه دریافت وام شهریه را مطرح نموده و از خبرنگاران خواهان گفت وگو با مسوولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

امیر حسین بهروز دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیغام نور درباره درخواست شفاف سازی میزان شهریه پیغام نور و نحوه دریافت وام شهریه گفت: دانشگاه پیغام نور همانند ترم های تحصیلی گذشته تسهیلات وام شهریه را برای همه دانشجویان در تمامی مقاطع درنظر گرفته است که در این رابطه متقاضیان باید به بانک های عامل مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند.

وی اضافه نمود: تمامی دانشجویان با تکمیل ضمانت نامه های بانکی می توانند برای طول تحصیل خود با یک بار مراجعه به بانک عامل به وسیله سیستم گلستان دانشگاه وام مورد احتیاج خود را دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1174

به "فارس من، وام شهریه به تمامی دانشجویان تعلق می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، وام شهریه به تمامی دانشجویان تعلق می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید