قرارداد سفید مشکل ساز شد، ویسی: بادران می خواست مجانی کار کنم!

به گزارش مجله سامی، عبدالله ویسی که قرار بود به جای مهدی پاشازاده در بادران تهران راهنمایی این تیم را بر عهده بگیرد با مشکل قرارداد در این تیم روبرو شده است.

قرارداد سفید مشکل ساز شد، ویسی: بادران می خواست مجانی کار کنم!

به گزارش خبرنگاران، بعد از برکناری مهدی پاشازاده از راهنمایی بادران تهران، گزینه های مختلفی برای سرمربی گری این تیم مطرح شدند که سران باشگاه با عبدالله ویسی به توافق رسیدند اما این توافق دوامی نداشت و طرفین در قرارداد تنظیم شده به مشکل برخوردند.

عبدالله ویسی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: موقعی که به باشگاه رفتم آن ها به من گفتند که اگر شما نباشید ما سال دیگر در لیگ تیم داری نخواهیم کرد. من هم به حرمت آن ها قرارداد سفید امضا کردم اما روز بعد متوجه شدم که رقم قرارداد صفر است. یعنی باید در آن جا مجانی کار کنم!

او ادامه داد: من هفت پیشنهاد دیگر از تیم های مختلف داشتم اما به حرمت سران باشگاه بادران، راهنمایی باشگاه را قبول کردم و سفید امضا کردم اما این کار باعث شد رقم قرارداد ما در این تیم صفر باشد. آن ها به من وعده خانه و پول را دادند ولی به هیچ یک از آن ها عمل نکردند.

ویسی در سرانجام گفت: امروز (سه شنبه) به تمرین باشگاه می روم اما اگر سر مسائل مالی با باشگاه به توافق نرسم از این تیم می روم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 82

به "قرارداد سفید مشکل ساز شد، ویسی: بادران می خواست مجانی کار کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد سفید مشکل ساز شد، ویسی: بادران می خواست مجانی کار کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید