ملی پوش سوریه: حضور ایران نشان می دهد در سخت ترین گروه آسیا قرار داریم

به گزارش مجله سامی، بازیکن تیم ملی فوتبال سوریه گفت: در یکی از قدرتمندترین و سخت ترین گروه های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در آسیا قرار گرفته ایم و حضور ایران برای همین ادعا کافی است.

ملی پوش سوریه: حضور ایران نشان می دهد در سخت ترین گروه آسیا قرار داریم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه ساعت 19:30 دقیقه سه شنبه هفته جاری در بازی هفته پایانی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه از گروه A آسیا به مصاف هم می فرایند. ایران صدرنشین با توجه به صعود خود سعی در حفظ رکوردهای بی سابقه شکست ناپذیری و عدم دریافت گل دارد. سوری ها نیز که با 12 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند، امیدوار هستند با شکست ایران و نیم نگاهی به نتیجه بازی حساس ازبکستان و کره جنوبی راهی برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه پیدا نمایند.

در این میان روزنامه البعث سوریه به نقل از محمد، بازیکن تیم ملی فوتبال این کشور نوشته است: تیم ملی فوتبال سوریه از کمبود بازی های خارجی و اردوهای آماده سازی رنج می برد. این مسئله می تواند باعث بهره بیشتر بازیکنان و هماهنگی میان آنها گردد، البته دیدارهای تدارکاتی خارجی فرصتی برای کادر فنی جهت کشف نقاط ضعف و کمبودها است. فدراسیون فوتبال سوریه کوشش هایی برای برگزاری بازی های محبت آمیز تیم ملی کرد اما امیدوار هستم در مرحله بعد این اتفاق رخ دهد.

محمد ادامه داد: سوریه در یکی از قدرتمندترین و سخت ترین گروه های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در آسیا قرار گرفته و حضور ایران برای همین ادعا کافی است، تیمی که قهرمان آسیا است و به جام جهانی نیز صعود کرد. هرچند اردن و فلسین در سطوح دوم و سوم فوتبال آسیا قرار دارند و ما در سطح چهارم هستیم اما برای کسب نتایج ایده آل و رسیدن به مرحله نهایی جام ملت های آسیا نیز کوشش می کنیم، البته این رده برای فوتبال سوریه طبیعی است، هرچند همیشه یکی از بهترین تیم های آسیا در رده های پایه ای بودیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 730

به "ملی پوش سوریه: حضور ایران نشان می دهد در سخت ترین گروه آسیا قرار داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش سوریه: حضور ایران نشان می دهد در سخت ترین گروه آسیا قرار داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید