نیروهای قسد خیابانهای شهر راس العین را مین گذاری کردند

به گزارش مجله سامی، به گزارش خبرنگاران به نقل از العهد، منابع سوری از ورود کامیون های حامل سلاح و جعبه های مهمات نیروهای قسد به محله العبره در شهر راس العین در مرز سوریه با ترکیه در حومه شمال غربی حسکه خبر دادند.

نیروهای قسد خیابانهای شهر راس العین را مین گذاری کردند

این منابع همچنین از ارسال تجهیزات نظامی از سوی نیروهای قسد به روستای حمام الترکمان در حومه شمالی الرقه نیز خبر دادند.

منابع سوری اعلام کردند که نیروهای قسد مواضع خود را در شهرهای تل ابیض و راس العین در نزدیکی مرز سوریه با ترکیه تقویت نموده اند و تجهیزات نظامی سنگین و نیروهای زیادی برای مقابله باترکیه در این دو شهر مستقر نموده اند.

بر اساس این گزارش؛ نیروهای قسد چهار تانک و هفت خودرو نظامی در شهر تل ابیض مستقر نموده است و شمار زیادی تک تیرانداز و نیرو با سلاح متوسط مستقر نموده است.در راس العین نیز نیروهای قسد همه خیابانها و دروازه های ورودی به شهر را مین گذاری نموده اند و در جنوب شرق این شهر خمپاره اندازها و توپهای خود را مستقر نموده اند و نیروهای زیادی در داخل این شهر مستقر نموده اند.

همزمان منابع سوری از جذب نیرو از میان جوانان الرقه و حومه شرقی حلب به صورت اجباری از سوی نیروهای قسد و تدابیر امنیتی شدید این نیروها خبر دادند.

این منابع همچنین اعلام کردند که نیروهای قسد پس از پرواز گسترده جنگنده های ترکیه ای بر فراز شهر تل ابیض از مواضع خود فرار نموده اند.

در سمت مقابل ارتش ترکیه نیرو و تجهیزات زیادی در مرز مستقر نموده است و گروههای مسلح سوری سرسپرده ترکیه محورها را تقسیم نموده اند به طوری که گروههای موسوم به احرار الشرقیه و اسود الشرقیه از محور تل ابیض و گروههای موسوم به حمزه و معتصم و سلیمان شاه از محور راس العین دست به یورش خواهند زد. محور دیگری هم قرار است با هدف مشغول کردن نیروهای قسد در سمت غربی به شهرک الشیوخ پس از احداث پل شناور از سوی نیروهای ترکیه گگردده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 506

به "نیروهای قسد خیابانهای شهر راس العین را مین گذاری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروهای قسد خیابانهای شهر راس العین را مین گذاری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید