پنتاگون: اف بی آی در حال یاری به ارتش برای رفع کردن نگرانی های امنیتی واشنگتن است

به گزارش مجله سامی، رئیس موقت پنتاگون بر این باور است که اف بی آی در حال یاری به ارتش آمریکا برای برقراری امنیت مراسم تحلیف ریاست جمهوری در روز چهارشنبه 20 ژانویه است.

پنتاگون: اف بی آی در حال یاری به ارتش برای رفع کردن نگرانی های امنیتی واشنگتن است

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، کریستوفر میلر وزیر دفاع موقت آمریکا روز دوشنبه در اظهاراتی گفت: اف بی آی با استقرار بیش از 25 هزار نیروی گارد ملی برای حفاظت از ساختمان کنگره و برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن، عملا در حال یاری به ارتش برای برقراری نظم و امنیت است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، اظهارات وزیر دفاع موقت آمریکا در حالی است که پس از حمله مرگبار هواداران ترامپ به ساختمان کنگره در روز 6 ژانویه، نگرانی ها درباره وقوع خشونت های بیشتر در آستانه مراسم تحلیف جو بایدن به شدت افزایش یافته است.

پنتاگون پیش از این درباره خطر احتمالی اعتراضات مسلحانه در آستانه مراسم تحلیف بایدن هشدار داده است.

وزارت دفاع آمریکا مجوز استقرار 25 هزار نیروی گارد ملی این کشور در واشنگتن را برای تأمین امنیت مراسم تحلیف جو بایدن صادر نموده است.

پنتاگون پیش از این ابتدا مجوز استقرار 15 هزار نفر را صادر نموده و سپس آن را به 20 هزار نفر افزایش داده بود.

وزیر دفاع موقت آمریکا اضافه نمود: اف بی آی در حال یاری به ارتش برای رفع کردن نگرانی های امنیتی و برقراری نظم و آرامش است. گرچه هیچ گونه اطلاعاتی درباره وجود تهدید داخلی وجود ندارد ولی ما از هیچ نکته کوچک امنیتی برای برقراری نظم و آرامش در پایتخت چشم پوشی نمی کنیم.

این در حالی است که پلیس فدرال آمریکا پیش از این نسبت به اعتراضات مسلحانه گسترده در واشنگتن و همه 50 ایالت دیگر آمریکا در آستانه مراسم تحلیف جو بایدن هشدار داده است.

اف بی آی ضمن اشاره به تهدید ناشی از ادامه رفتارهای خشونت آمیز هواداران دونالد ترامپ پس از یورش روز چهارشنبه گذشته به ساختمان کنگره، نسبت به اقدامات خشونت آمیز بیشتر از سوی هواداران ترامپ هشدار داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1473

به "پنتاگون: اف بی آی در حال یاری به ارتش برای رفع کردن نگرانی های امنیتی واشنگتن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنتاگون: اف بی آی در حال یاری به ارتش برای رفع کردن نگرانی های امنیتی واشنگتن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید