پنج کشته و زخمی در حمله ارتش ترکیه به نیروهای سوری در حومه عین عیسی

به گزارش مجله سامی، بعضی منابع خبری وابسته به کردهای سوریه از کشته و زخمی شدن پنج سرباز ارتش این کشور در حمله توپخانه ای نیروهای ترکیه ای به حومه عین عیسی واقع در شمال سوریه خبر دادند.

پنج کشته و زخمی در حمله ارتش ترکیه به نیروهای سوری در حومه عین عیسی

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری هاوار وابسته به کردهای سوریه، این حمله توسط تانک های ارتش ترکیه و گروه های هم پیمان با آن انجام شد. در این حمله نقاط استقرار نیروهای سوری در روستای حیمر واقع در 15 کیلومتری شهر عین عیسی هدف نهاده شد و این حمله موجب کشته شدن دو سرباز و زخمی شدن سه تن دیگر از آنها شد.

همچنین این خبرگزاری خاطرنشان کرد: نیروهای دولت سوریه در پاسخ به این حمله، نقاط شروع حمله یاد شده را با راکت هدف قرار دادند که طبق اطلاعات اولیه منجر به زخمی شدن یکی از افسران ارتش ترکیه در روستای ابوخرزه شد.

پیشتر نیروهای ارتش سوریه در چارچوب مقابله با عملیات ترکیه در شمال شرق این کشور به شکل گسترده ای در شهرها و شهرک های واقع در دو استان رقه و حسکه مستقر شده بودند.

همچنین ارتش ترکیه و گروه های ارتش آزاد در حمله به شهرک تل رفعت در حومه شمالی حلب مرتکب کشتار جدیدی شدند. این نیروها با حمله راکتی به تل رفعت 9 غیرنظامی که بیشتر آنها کودک بودند به قتل رسانده و 12 تن دیگر را زخمی کردند.

طبق تصاویر منتشر شده از این حمله در میان کشته ها هشت کودک و یک مرد سالخورده به چشم می خورند، 12 زخمی این حمله نیز بیشتر بچه ها و سالمندان هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 624

به "پنج کشته و زخمی در حمله ارتش ترکیه به نیروهای سوری در حومه عین عیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج کشته و زخمی در حمله ارتش ترکیه به نیروهای سوری در حومه عین عیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید