گازرسانی به 9 روستای شهرستان الیگودرز تا سرانجام خردادماه 1400

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان از گازرسانی به 9 روستای شهرستان الیگودرز تا پایان خردادماه 1400 خبر داد.

گازرسانی به 9 روستای شهرستان الیگودرز تا سرانجام خردادماه 1400

گودرزی در حاشیه بازدید از پروژه های گازرسانی به روستاهای شهرستان الیگودرز اظهار کرد: تا خاتمه خردادماه سال جاری 9 روستای شهرستان الیگودرز از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

وی شرح داد: هم اکنون عملیات اجرایی گازرسانی به 216 روستا در سطح استان در حال اجراست که پیش بینی می شود در شش ماهه نخست سال جاری 65 روستا از این روستاها به شبکه سراسری گاز متصل شوند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان اعلام نمود: در حال حاضر از 2373 روستای واجد شرایط گازرسانی در استان 1886 روستا از نعمت گاز برخوردار هستند و در بخش شهری گازرسانی به تنها شهر باقی مانده شول آباد را از دیگر طرح های توسعه ای و در دست اقدام این شرکت است.

گودرزی در ادامه این بازدید در کارگاه های پیمانکاران اجرایی این پروژه ها در محورهای خاک بتیه و مال آشور، حضور پیدا کرد و بر رفع مسائل پیمانکاران جهت تسریع در اتمام پروژه ها تأکید کرد و اضافه نمود: شرکت گاز استان در راستای تحقق شعار تولید؛ پشتیبانی و مانع زدایی ها نسبت به تسریع اجرای پروژه های گازرسانی تأکید ویژه ای دارد و با توجه به اینکه توسعه زیرساخت های گازرسانی یکی از عوامل مهم رشد و توسعه اقتصادی است از کلیه دستگاه های اجرایی که در راستای تحقق این هدف، شرکت گاز استان را همراهی می کنند تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1687

به "گازرسانی به 9 روستای شهرستان الیگودرز تا سرانجام خردادماه 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گازرسانی به 9 روستای شهرستان الیگودرز تا سرانجام خردادماه 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید