گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، بنی تمیم: کشتی نتایج تحسین برانگیزی کسب کرد

به گزارش مجله سامی، نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت:کشتی توانست تعداد مدال قابل توجهی کسب کند و امیدوارم در ادامه هم سایر رشته ها بتوانند دل مردم را شاد نمایند.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، بنی تمیم: کشتی نتایج تحسین برانگیزی کسب کرد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، حمید بنی تمیم درباره عملکرد کشتی گیران ایران در بازی های آسیایی 2018 گفت: در مجموع خیلی خوب بود. کشتی توانست تعداد مدال قابل توجهی کسب کند و امیدوارم در ادامه هم سایر رشته ها بتوانند دل مردم را شاد نمایند. پیش بینی ما در کشتی گیران آزاد و فرنگی تقریبا همین بود که شکر خدا بچه ها عملکرد بهتری داشتند. خوشحالم که پنج مدال طلا و سه برنز کشتی دل مردم را شاد کرد و بچه ها توانستند نتیجه زحماتشان را ببینند.

نایب رئیس فدراسیون در رابطه با ناداوری های فاحش در بعضی از کشتی های نماینده های ایران گفت: تا زمانی که سیستم داوری به این صورت است و دواران می توانند به راحتی در مسابقه تاثیرگذار باشند این شرایط وجود دارد. متاسفانه بعضی ها برای منافع خود و کشوشان کوشش می نمایند و برای همین شاهد ناداوری هستیم. چیزی که خیلی اهمیت دارد این است که ملی پوشان ما تمام کوشششان را کردند و به نظرم نتیجه قابل تحسینی هم کسب کردند.

بنی تمیم در پاسخ به اینکه جوایز پای سکوی کشتی گیران پرداخت شده است یا خیر، گفت: مسئولان کمیته ملی المپیک جوایز کشتی گیران آزاد را با اتمام مسابقات پرداخت کردند و جوایز کشتی گیران فرنگی هم قبل از بازگشت آنها پرداخت خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 553

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، بنی تمیم: کشتی نتایج تحسین برانگیزی کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، بنی تمیم: کشتی نتایج تحسین برانگیزی کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید