شروع ویرایش انتخاب رشته آزمون ارشد علوم پزشکی، هشت رشته محل جدید اضافه شد

به گزارش مجله سامی، بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی در برخی از رشته های آزمون ارشد علوم پزشکی، تغییراتی ایجاد گردیده، از جمله 8 مورد رشته محل جدید اضافه گردیده و در برخی ظرفیت پذیرش رشته محل ها افزایش یافته است. تغییرات ایجاد گردیده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته محل از امروز دوشنبه 5 شهریورماه همزمان با شروع زمان ویرایش انتخاب رشته قابل مشاهده است.

شروع ویرایش انتخاب رشته آزمون ارشد علوم پزشکی، هشت رشته محل جدید اضافه شد

به گزارش خبرنگاران، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل چهارشنبه 7 شهریور ماه، انتخاب های خود را ویرایش نمایند. همچنین افرادی که تا کنون موفق به انتخاب رشته محل نگردیده اند، می توانند در مهلت مشخص گردیده انتخاب رشته نمایند. نتایج نهایی، نیمه دوم شهریور ماه اعلام می گردد.

فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ناپیوسته، به هنگام ویرایش معدل در زمان انتخاب رشته باید معدل دوره کاردانی خود را نیز علاوه بر معدل دوره کارشناسی ناپیوسته اعلام نمایند. معدل اعمال گردیده بر اساس میانگین معدل دو دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته خواهد بود.

این داوطلبان باید توجه داشته باشند معدل آنها پس از قبولی در هنگام ثبت نام در دانشگاه کنترل می گردد و در صورت وجود هر گونه مغایرت دانشگاه از ثبت نام خودداری خواهد نمود و قبولی منتفی خواهد بود.

داوطلبان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون نیز از امروز دوشنبه پنجم شهریور می توانند تایید یا عدم تایید خود را از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی به آدرس https://www.sanjeshp.ir/ مشاهده نمایند. در صورتی که سهمیه داوطلبی تایید نگردیده ولی قبلا از طریق دانشگاه اقدام لازم اجرا شده و مورد تایید باشد، باید از طریق مرکز استعداد درخشان دانشگاه مجددا به مرکز سنجش اعلام کند.

طبق تاکید مرکز سنجش، تعداد بسیار محدودی از افراد طبق ضوابط مجاز به استفاده از سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون نبودند که از طرف مرکز حذف و غیرمجاز اعلام گردیده اند.

به گزارش مفدا، زمان اعلام نتایج مرحله اول متقاضیان تحصیل در دانشگاه شاهد، ارتش و بقیه الله برای مصاحبه، نیمه اول شهریور اطلاع رسانی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آبان 1397 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 3

به "شروع ویرایش انتخاب رشته آزمون ارشد علوم پزشکی، هشت رشته محل جدید اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ویرایش انتخاب رشته آزمون ارشد علوم پزشکی، هشت رشته محل جدید اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید