خسروی طلا گرفت، همتی نقره، سرانجام کار تکواندو با سه طلا و یک نقره

به گزارش مجله سامی، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای تکواندو در این دوره از مسابقات با حضور 100 تکواندوکار از 56 کشور روز یکشنبه به میزبانی آرژانتین در بوینس آیرس شروع شده بود که بامداد امروز با شناخت نفرات برتر به سرانجام رسید.

خسروی طلا گرفت، همتی نقره، سرانجام کار تکواندو با سه طلا و یک نقره

در روز انتهای این مسابقات تکواندوکاران اوزان 63+ کیلوگرم دختران و 73+ کیلوگرم پسران برگزار به مصاف هم رفتند که حاصل کوشش دو نماینده ایران یک طلا و یک نقره بود.

محمدعلی خسروی در وزن 73+ کیلوگرم در گام نخست نیک آگوستین از اسلوونی را 16 بر 11 شکست داد و سپس 19 بر 16 احمد عبدل رحیمزای از افغانستان رفت را در راند طلایی از پیش رو برداشت. وی در مبارزه انتهای با برتری 2 بر یک مقابل اِن لی از چین تایپه سومین طلایی کاروان ایران را به خود اختصاص داد.

کیمیا همتی نماینده ایران در وزن 63+ کیلوگرم کار خود را با برتری 18 بر 9 برابر شاریسا گاناوای از انگلیس شروع کرد و در ادامه کریستینا آدبایو از روسیه را پس از تساوی 16 بر 16 و در راند طلایی شکست داد و راهی فینال شد. وی در این مرحله با زهرا ابوفراس از مراکش مبارزه کرد که این دیدار در راند طلایی با نتیجه 18 بر 16 باخت و نقره گرفت.

بنابراین تیم تکواندو ایران با سه طلای اشکوریان، ولی نژاد، خسروی و یک نقره همتی به کار خود در این مسابقات انتها داد. اصغری و مومن نژاد نیز توفیقی در کسب مدال نداشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 52

به "خسروی طلا گرفت، همتی نقره، سرانجام کار تکواندو با سه طلا و یک نقره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسروی طلا گرفت، همتی نقره، سرانجام کار تکواندو با سه طلا و یک نقره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید