داود رفعتی: نشست مشترک مدیران و مربیان باشگاه ها با داوران اواسط دی ماه برگزار می گردد

به گزارش مجله سامی، داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری خاطرنشان کرد نشست مشترکی بین مدیران و مربیان باشگاه ها با داوران در اواسط دی ماه امسال برگزار خواهد شد.

داود رفعتی: نشست مشترک مدیران و مربیان باشگاه ها با داوران اواسط دی ماه برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داود برطرفتی با اشاره به شدت گیری اعتراضات به اشتباهات داوری در هفته های پایانی نیم فصل اول لیگ برتر گفت: به زودی نشست مشترکی در راستای برطرف ابهامات با حضور مدیران و مربیان باشگاه ها و همچنین داوران لیگ برتر برگزار خواهد شد.

وی افزود: در روزها و هفته های اخیر شاهد افزایش اعتراضات به تصمیمات داوری در مسابقات لیگ برتر بوده ایم که البته باید پذیرفت بعضی از این موارد درست بوده اند و به واقع اشتباهات تأثیرگذاری در باز ی ها اتفاق افتاده است.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال افزود: در همین راستا و به منظور برطرف ابهامات و برخی سوء تفاهم های موجود و همچنین ایجاد توافق نظر و تعامل مشترک، در نظر داریم با همکاری سازمان لیگ برتر اواسط دی ماه نشست مشترکی را با حضور مدیران و مربیان باشگاه ها و همچنین داوران برگزار کنیم تا در خصوص بسیاری از مسائل بحث و تبادل نظر صورت پذیرد. کوشش می کنیم با این گونه اقدامات میزان اشتباهات داوری را در نیم فصل دوم به حداقل برسانیم تا دیگر شاهد چنین شرایطی نباشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 102

به "داود رفعتی: نشست مشترک مدیران و مربیان باشگاه ها با داوران اواسط دی ماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داود رفعتی: نشست مشترک مدیران و مربیان باشگاه ها با داوران اواسط دی ماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید