دایی: سعی می کنیم فینالیست آسیا را شکست دهیم، کاش یک بار خودمان را جای مردم کرمانشاه می گذاشتیم

به گزارش مجله سامی، سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید سعی می نمایند فینالیست لیگ قهرمانان اسیا را شکست دهند.

دایی: سعی می کنیم فینالیست آسیا را شکست دهیم، کاش یک بار خودمان را جای مردم کرمانشاه می گذاشتیم

به گزارش خبرنگاران، تیم های پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال فردا (شنبه) به مصاف هم می روند. علی دایی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: ما یک بازی خیلی سختی مقابل تیم خیلی خوب با طرفداران خیلی خوب داریم. این بازی یکی از بازی های خیلی سختمان است. متاسفانه در بازی قبلی در کمال شایستگی نتوانستیم بازی را ببریم و سه امتیاز بازی را از دست دادیم. سعی می کنیم فردا بازی خوبی انجام بدهیم و از فینالیست آسیا امتیاز بگیریم. تمام سعی مان است که سه امتیاز بازی را از این تیم بگیریم. تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و سعی می کنیم پرسپولیس را شکست دهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس مقابل سایپا خسته است، گفت: پرسپولیس تیمی نیست که الان به فینال لیگ قهرمانان صعود نموده، بازی های لیگ را دست کم بگیرد و به دنبال اثبات بیشتر شایستگی هایشان هستند. آن ها با قدرت و انگیزه بیشتر مقابل ما قرار می گیرند و به غیر از این از برانکو و شاگردانش توقع ندارم. آن ها بازیکنان و کادرفنی عالی ای در اختیار دارد و ما کار سختی مقابل آن ها داریم.

سرمربی سایپا درباره کیفیت پایین زمین چمن ورزشگاه تختی شرح داد: ما متاسفانه در زمین خودمان در پاس قوامین نمی توانیم بازی کنیم. از یک بابت هم ورزشگاه آزادی را نمی توانیم بگیریم چون هزینه بازی کردن در آن، چهار، پنج برابر تختی است. همچنین جفت بازی های رفت و برگشتمان در زمین حریف می گردد. سال قبل هم مجبور شدیم در تختی بازی کنیم. من از مسئولان تختی خواهش می کنم که زمین این ورزشگاه را به حال خود رها ننمایند و تا در دو بازی استقلال و پرسپولیس زمین بازی را وصله و پینه بزنند.

دایی درباره اطلاعیه هلال احمر راجع به اینکه از او درخواست نکردند تا پول جمع آوری شده را به این سازمان بدهد، شرح داد: فکر می کنم روابط عمومی هلال احمر اطلاعیه زد که ما از دایی نخواستیم که پول ها را به این سازمان بدهد. مطمئن باشید که این روابط عمومی احتمال در جریان ماجرا نیست. من با شخص رئیس هلال احمر که فکر می کنم آقای پیوندی باشد صحبت کردم. او با من تماس گرفت و در پیشنهادی دوستانه به من گفت که در یک چک پول را به ما بدهند تا در تلویزیون به نمایش گذاشته گردد تا مردم به هلال احمر اعتماد نمایند. من این پیشنهاد را قبول نکردم و گفتم که مردم پولشان را به من سپردند و به من اطمینان کردند. من باید پول را آنطور که مردم می خواهند هزینه کنم. خدا را شکر تا الان هم این رخ داده است.

او همچنین درباره مطلبی که در یکی از سایت ها منتشر شد که علی دایی باید خوشحال باشد که قوه قضاییه فقط برای او احضاریه فرستاده است، اظهار کرد: در یکی از خبرگزاری ها نوشتند که من باید خوشحال باشم. من همیشه خوشحال می شوم که به مردم پاسخگو باشم. من همیشه گفتم که به مردم پاسخ دادن زیباتر از این است که به کسانی که هیچ کاری نکردند پاسخ بدهم. مردم یاری کردند و پول ریختند. من اینجا هم می گویم که اگر هرکدام از آقایان پنج هزار تومان هم واریز کردند، فیشش را نشان دهند تا به آن ها شرح دهیم. ما از روز اول شفاف عمل کردیم. آن ها عملکرد خودشان را می خواهند ماست مالی نمایند.

پیشکسوت فوتبال ایران اضافه نمود: فکر نمی کنم کسی در این گیر و دار خوشحال باشد که به آگاهی و دادسرا برود. ما با جان و دل به مردم جواب می دهیم. متاسفانه کارهای اشتباهی صورت می گیرند که برای پاک کردن صورت مسئله این مطالب را عنوان می نمایند. من خوشحال خواهم شد که به تمام مسائلی که در کشور اتفاق می افتد رسیدگی گردد، از تمام موسسه های مالی بازخواست نمایند و نگذارند بعد شکایت مردم رسیدگی نمایند. من از خدایم است که قوه قضاییه عادلی داشته باشیم تا کسی ناراضی نباشد. کاش به همه چیز اینطور رسیدگی می کردند. من همیشه به این آقایان گفتم که چقدر پول مگر جمع شده است؟ از میزان این پول خنده ات می گیرد و فکر نمی کنم به 17-18 میلیارد برسد. این پول برای این مصیبت بزرگ پولی است؟ 17-18 میلیارد مقابل پول هایی که از کشور خارج می گردد پولی است؟ اصلا خنده دار است. مردم را با این چیزها سرگرم نکنیم. اصلا و ابدا مردم این مسائل را دوست ندارند و شما هم دیدید که این کارها نتیجه عکس می دهد. ما همیشه نه تنها در مسئله زلزله بلکه در زندگی خودمان آمادگی جواب دادن هستیم که از کجا آوردیم. من اولین نفری هستم که آمادگی این کار را دارم و از این چیزها نمی ترسیم. من از اینکه در کار مردم وقفه بیفتد می ترسم. ما آن جا نیستیم که درد و فشار مردم را احساس کنیم. ما الان اینجاییم و زیر سقف و گرم می خوابیم. کاش یک بار خودمان را جای مردم کرمانشاه و مردمی که دچار مصیبت شدند، می گذاشتیم.

او اضافه نمود: خدمت کردن به مردم چیزی نیست که خدا لیاقتش را به همه داده باشد. ما سعی می کنیم با تمام وجود به مردم خدمت کنیم. این مسائل ما را دلسرد نمی نماید بلکه اراده مان را قوی تر می نماید.

علی دایی در ادامه درباره آخرین وضعیت بازیکنانش شرح داد: متاسفانه چند بازیکن مصدوم داریم که به بازی فردا نمی رسند. از طرفی چند بازیکنمان رسیدند که می توانند به ما یاری نمایند. اکثر بازیکنان ما جوان هستند و سعی می کنیم در طول فصل از آن ها بیشتر استفاده کنیم. ان شاءالله فردا با بضاعتی که داریم مقابل پرسپولیس به خوبی بازی می کنیم. شاه علی دوست و تعیین عباسیان نمی توانند در بازی فردا به میدان بروند و چند بازیکن دیگر هم هستند که پزشکان تیم باید آخرین وضعیت آن را تا شب به ما اعلام نمایند.

سرمربی سایپا اضافه نمود: لیگ قهرمانان آسیا یک مقوله جداست و لیگ برتر یک مقوله جداست. پرسپولیس اگر بخواهد در لیگ موفق باشد باید بازی هایش را مثل قبل جدی بگیرد. من نظرم این است که پرسپولیس برای پیروزی می آید و فینالیست شدن انگیزه آن ها را چند برابر می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 65

به "دایی: سعی می کنیم فینالیست آسیا را شکست دهیم، کاش یک بار خودمان را جای مردم کرمانشاه می گذاشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دایی: سعی می کنیم فینالیست آسیا را شکست دهیم، کاش یک بار خودمان را جای مردم کرمانشاه می گذاشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید