دلایل عدم اجرای مصوبات کارگروه تسهیل باید آسیب شناسی گردد

به گزارش مجله سامی، به گزارش خبرنگاران، هوشنگ بازوند عصر امروز چها شنبه در کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری که در استانداری کرمانشاه برگزار گردید، گفت: ستاد تسهیل به دنبال برطرف موانع فراوری واحدهای اقتصادی استان است که 80 درصد دستور کارعا به بانک ها بر می شود.

دلایل عدم اجرای مصوبات کارگروه تسهیل باید آسیب شناسی گردد

وی با بیان اینکه وزیر کشور بر تشکیل ستاد تسهیل تاکید دارد، گفت: در این خصوص الحاقیه ای به مجلس ارائه شده که در جلسه بعد لازم است قرائت شود.

استاندار کرنانشاه اضافه نمود: حدود 7 ماه از سال می گذرد و لازم است مصوباتی که در جلسات گذشته برگزار شده آنالیز شود تا روشن شود که چند درصد از آنها عملیاتی شده، چون کارخانجاتی که با بانک ها مشکل دارند ادعا دارند که هنوز هیچ کدام از آنها حل و فصل نشده است.

بازوند اعلام نمود: مصوباتی که در این جلسات مطرح می شود زمانی امیدوار نماینده است که بتوانند آنها را اجرایی نمایند.

وی ادامه داد: باید برای مصوبات ستاد تسهیل یک آسیب شناسی صورت بگیرد و اگر گیر کار با بانک هاست باید مشخص تکلیف شوند و از آنها دلایل اجرایی نشدن مصوبات را پیگیر شویم.

استاندار کرمانشاه ضمن تاکید بر حمایت از بخش خصوصی بیان داشت: در این شرایط تحریم باید حمایت خود را دو چندان کنیم، چون اگر بخش خصوصی احساس کند حمایت نمی شود ناامید خواهد شد.

بازوند با انتقاد از بروکراسی حاکم بر عملکرد برخی بانک در برطرف موانع پیش روی شرکت های تولیدی، گفت: این کار سبب شده بسیاری از شرکت ها نیروهای کار خود را از دست داده و عملا بیکار شوند.

وی ادامه داد: فرق چنین افرادی با دشمنانی که با تحریم قصد افزایش نرخ بیکاری و فشار اقتصادی را دارند چه می تواند باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 79

به "دلایل عدم اجرای مصوبات کارگروه تسهیل باید آسیب شناسی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل عدم اجرای مصوبات کارگروه تسهیل باید آسیب شناسی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید