ربیع خواه: سال جاری سه جام می خواهیم

به گزارش مجله سامی، خودم هم نمی دانم به بازی با سپیدرود می رسم یا نه. باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و تا چه اندازه می توانم آماده شوم. سعی می کنم خودم را به بازی برسانم.

ربیع خواه: سال جاری سه جام می خواهیم

محسن ربیع خواه را خیلی ها به خاطر حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس خوش شانس ترین بازیکن معرفی می کردند اما همین بازیکن مثلا خوش شانس که نقاهت بعد از جراحی رباط صلیبی را تازه پشت سر گذاشته و برگشته بود، دوباره آسیب دیده است.

این آسیب دیدگی در اردوی قطر یقه ربیع خواه را گرفت و حالا او رخ دادنش را این طور تعریف می نماید: در اردو شرایط خیلی خوبی داشتم و به شرایط ایده آل نزدیک شده بودم اما بدشانسی آوردم. مصدومیتم در جریان بازی با تیم یوپن بلژیک رخ داد. در یک صحنه زمانی که می خواستم استارت بزنم، پشت پایم به شدت درد گرفت و از بازی بیرون آمدم. البته خوشبختانه الان وضعیت بهتری دارم و روی پایم کار می کنم تا هر چه زودتر به شرایط ایده آل برسم.

و در ادامه همان اردو را توصیف می نماید: اردوی خیلی خوبی در قطر داشتیم و همه چیز عالی بود. زمین تمرین و هتل خیلی خوبی در اختیار ما گذاشته بودند و باید از این امکانات به خوبی استفاده می کردیم. من که فکر می کنم استفاده خوبی از این اردو بردیم چرا که تمرینات خیلی خوب و مناسبی کادر فنی برای ما در نظر گرفته بود و خوشبختانه همه چیز طبق برنامه پیش رفت. بدنسازی خیلی خوبی در اردوی قطر انجام دادیم و دو بازی محبت آمیز مناسب هم برگزار کردیم. فکر می کنم تحت تاثیر این اردو می توانیم پیروزیت هایمان را ادامه دهیم. شک نکنید که ثمره این اردو را در ادامه فصل خواهید دید.

گذشته از آن اردو و مصدومیتی که محسن ربیع خواه را گرفتار کرد، بازگشت این بازیکن است. او درباره زمان بازگشت و حضور دوباره اش در میادین این طور می گوید: واقعیت این است که وضعیت من آنقدرها هم که برخی ها می گفتند و ادعا نموده بودند تا دو ماه دیگر نمی توانم بازی کنم، بد نیست و فکر می کنم تا یک هفته دیگر شرایط بازی کردن را به دست بیاورم. می گفتند من دو ماه از بازی ها دور خواهم بود اما خوشبختانه این طور نیست و فکر می کنم نهایتا تا یک هفته دیگر به شرایط بازی برسم.

حالا پرسش این است که آیا ربیع خواه به بازی با سپیدرود که پنجشنبه در رشت برگزار می گردد، می رسد؟ خودش می گوید: هنوز چیزی معین نیست و خودم هم نمی دانم که به این بازی می رسم یا نه. باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و تا چه اندازه می توانم آماده شوم. سعی می کنم خودم را به بازی برسانم اما هنوز چیزی معلوم نیست.

پرسپولیس با برانکو در جام حذفی همواره ناکام بوده اما محسن ربیع خواه امیدوار است که سال جاری این طلسم را بشنمایند و قهرمان شوند: شرایط سال جاری ما با سال های دیگر فرق می نماید. سال جاری هدف ما قهرمانی در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا است و هر طور شده باید این طلسم را بشکنیم. می خواهیم در همه مسابقات پیروز باشیم و نتایج خوبی بگیریم.

ربیع خواه برداشتش از شرایط حریف آخر هفته پرسپولیس را که هم استانی اش هم هست، این طور به زبان آورده: من به عنوان یک گیلانی برای تیم سپیدرود و آقای علی کریمی از بعد از بازی با پرسپولیس آرزوی پیروزیت می کنم و امیدوارم بتوانند این تیم ریشه دار را در لیگ برتر حفظ نمایند.

11 - 270 - 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 130

به "ربیع خواه: سال جاری سه جام می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیع خواه: سال جاری سه جام می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید