زاکرونی: اشتیاق زیادی برای یک نمایش خوب در بازی افتتاحیه داریم

به گزارش مجله سامی، زاکرونی: اشتیاق زیادی برای یک نمایش خوب در بازی افتتاحیه داریم

زاکرونی: اشتیاق زیادی برای یک نمایش خوب در بازی افتتاحیه داریم

آلبرتو زاکرونی، سرمربی تیم ملی امارات در نشست خبری پیش از بازی افتتاحیه مدعی شد که تیمش برای موفقیت در جام ملت های آسیا آماده است. امارات شنبه در حالی مقابل بحرین قرار می گیرد که در باز ی های تدارکاتی نتوانسته نتایج خوبی بگیرد.

سرمربی ایتالیایی تیم میزبان گفت: منتظر آغاز مسابقات بودیم و اشتیاق زیادی برای یک نمایش خوب در بازی افتتاحیه داریم. امارات به خوبی برای مسابقات آماده شده. ما در داخل و خارج از کشور اردو داشتیم و تمام حمایتی را که برای آماده سازی احتیاج بود، دریافت کردیم. مصدومیت هایی هم داشتیم، ولی باور دارم اینها نمی تواند مانعی برای ما در مسابقات باشد و می خواهیم آغاز خوبی مقابل بحرین داشته باشیم. اشاره او به غیبت عمر عبدالرحمان، بهترین بازیکن امارات است که به دلیل جراحی زانو این مسابقات را از دست داد.

زاکرونی معتقد است که با حضور 24 تیم در این دوره از جام ملت ها مرز باریکی بین موفقیت و ناکامی خواهد بود و گفت: بعد از جام جهانی 2002 و در جام ملت های آسیا 2011 تیم های آسیایی از نظر آمادگی بدنی و تاکتیکی به سطح بالایی رسیده اند. تیم های آسیایی پیشرفت نموده اند و فکر می کنم در این دوره کیفیت تیم ها خیلی نزدیک باشد. بر این باورم که جزئیات کوچک قهرمان این دوره را مشخص خواهد نمود. -

اسماعیل مطر، مهاجم 35 ساله امارات که در این کنفرانس حاضر بود هم مثل زاکرونی عقیده داشت که آنها جایی برای اشتباه کردن ندارند: چند تیم مدعی با قدرت یکسانی در این مسابقات حاضرند و شانس برابری برای قهرمانی دارند. در فوتبال یاد گرفته ایم که تیم ها بخت یکسانی دارند، ولی امیدواریم که بتوانیم خوب بازی کنیم و نسبت به دوره قبلی که میزبان بودیم (سال 1996) نتایج بهتری بگیریم. برای بازی با بحرین کاملا آماده ایم.

3

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 115

به "زاکرونی: اشتیاق زیادی برای یک نمایش خوب در بازی افتتاحیه داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاکرونی: اشتیاق زیادی برای یک نمایش خوب در بازی افتتاحیه داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید