قضاوت امامی، صاحب و مصلایی پور در رقابت های جهانی کشتی

به گزارش مجله سامی، محمد ابراهیم امامی، اردوان صاحب و محمد مصلایی پور برای قضاوت در رقابت های جهانی کشتی به مجارستان می روند.

قضاوت امامی، صاحب و مصلایی پور در رقابت های جهانی کشتی

به گزارش خبرنگاران، تقسیم بندی داوران در رقابت های جهانی به 3 گروه، الزام حضور حداقل 5 کشتی گیر در هر وزن رقابت های قاره ای و 2 تغییر در قوانین داوری کشتی از خبرهای جدید دنیای کشتی است که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

قضاوت امامی،صاحب و مصلایی پور در رقابت های جهانی مجارستان

اتحادیه جهانی کشتی، داوران قضاوت نماینده در مسابقات جهانی سال 2018 میلادی را به سه گروه دسته بندی نموده است که گروه اول داوران (47 نفر) کلیه رقابت های کشتی را قضاوت می نمایند.

گروه دوم (15 نفر) نیمه نخست مسابقات (28 مهر تا 2 آبان) و گروه سوم (15 نفر) نیز نیمه دوم مسابقات (3 تا 6 آبان ماه) را قضاوت خواهند کرد.

بر اساس لیست اعلامی از سوی اتحادیه جهانی نام محمدابراهیم امامی و اردوان صاحب در گروه اول داوران و محمد مصلایی پور در گروه دوم داوران واقع شده است.

رقابت های جهانی کشتی روزهای 28 مهر تا 6 آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می گردد.

الزام حضور حداقل 5 کشتی گیر در هر وزن رقابت های قاره ای

اتحادیه جهانی کشتی خاطرنشان کرد از این پس در رقابت های جهانی و قاره ای که زیر نظر این اتحادیه برگزار می گردد اگر در یک وزن کشتی گیران کمتر از 5 نفر باشند، مسابقات در آن وزن برگزار نمی گردد و هیچ مدال و حکمی به نفرات اهداء نخواهد شد. این قانون شامل تورنمنت های بین المللی نمی گردد.

این تصمیم اتحادیه جهانی به دلیل اینکه در رقابت های قاره اقیانوسیه در برخی اوزان نفرات بدون مسابقه یا با یک شکست صاحب مدال و عنوان گردیده اند اتخاذ گردیده است.

2 تغییر در قوانین داوری کشتی

اتحادیه جهانی کشتی دو تغییر جدید انجام شده در مقررات داوری (کشتی آزاد و فرنگی) را خاطرنشان کرد.

از این پس اگر کشتی گیری حریفش را بدون هیچ فعالیت معناداری به خارج از منطقه نارنجی رنگ هل دهد، هیچ امتیازی به حریف داده نمی گردد و کشتی گیر مهاجم دیگر با اخطار و امتیاز جریمه نخواهد شد. (ماده 39)

همچنین در مقررات جدید اگر کشتی گیری که در حالت خاک در بالا واقع شده است مرتکب خطایی (برای آغاز صحیح کشتی در حالت خاک) گردد، در مرتبه اول تذکر و در مرتبه دوم مسابقه در حالت سرپا و بدون اینکه به کشتی گیری که در بالا واقع شده است اخطار و به حریفش امتیازی داده گردد، ادامه پیدا می نماید.(ماده 45)

این مقررات از این پس در کلیه مسابقات داخلی و بین المللی زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی اعمال می گردد.

بر این اساس این قوانین در رقابت های عمومی کشتی بزرگسالان کشور که فردا (پنج شنبه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می گردد، نیز اجرا می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 26

به "قضاوت امامی، صاحب و مصلایی پور در رقابت های جهانی کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قضاوت امامی، صاحب و مصلایی پور در رقابت های جهانی کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید