مسائل مالی استقلال و گرفتاری مدیران برای تأمین هزینه های عادی باشگاه

به گزارش مجله سامی، مسئولان باشگاه استقلال این روزها به دلیل مسائل مالی در تأمین هزینه های عادی این باشگاه هم به مشکل خورده اند.

مسائل مالی استقلال و گرفتاری مدیران برای تأمین هزینه های عادی باشگاه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، چند روزی از برگزاری مجمع عمومی باشگاه استقلال می گذرد. در این جلسه، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال، نمایندگان سازمان حسابرسی و برنامه و بودجه و مدیران کل حقوقی و روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

اکبر عباسی ملکی رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از سرانجام جلسه به پایگاه خبری وزارت ورزش گفته بود: امروز با افتخار اعلام می کنم با هدایت و حمایت وزیر ورزش و طی دو سال گذشته ریالی از دولت نگرفته ایم و تا سال 1398 هیچ مشکل مالی از لحاظ ریالی نداریم. این موضوع در تاریخ 70 ساله باشگاه استقلال سابقه نداشته و تا این اندازه خیال ما و طرفداران پرشمار استقلال از لحاظ مالی راحت نبوده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در حالی این صحبت ها را انجام داد که پیگیری های خبرنگار خبرنگاران نشان می دهد که وضعیت این باشگاه اصلاً مطلوب نیست. مدیران استقلال به دلیل مسائل مالی در انجام امور عادی باشگاه عاجز مانده اند. هزینه رفت و آمد تیم به شهرهای مختلف در فصل جاری پرداخت نشده است و به دلیل مسائل مالی، هزینه های عادی باشگاه نیز تأمین نمی گردد. مدیران قبلی استقلال، بخشی از پول اسپانسر را پیش خور نموده اند و اکنون قرار است برای حل مسائل مالی بار دیگر چنین اتفاقی بیفتد. رایزنی ها انجام شده که مسئولان استقلال بتوانند بار دیگر از اسپانسر باشگاه پول بگیرند.

ملکی که رابطه نزدیکی با اسپانسرهای باشگاه دارد، کوشش زیادی نموده که استقلال از لحاظ پرداختی ها در فصل جاری به مشکل نخورد و عملکرد او در این زمینه قابل تحسین بوده است، اما چون استقلال امروز با مسائل مالی دست و پنجه نرم می نماید، صحبت های رئیس هیئت مدیره استقلال تعجب برانگیز است. ملکی در حضور وزیر ورزش مدعی شده که استقلال تا سال 98 مشکل مالی نخواهد داشت، اما در عمل باشگاه برای پرداخت بدهی های خود به بن بست خورده و در تأمین هزینه های عادی نیز عاجز مانده است. به اینها باید مسدود بودن حساب باشگاه را هم افزود که چندی پیش با کوشش زیاد، حل شد. از طرفی، باشگاه نتوانسته است بدهی بازیکنان خارجی پیشین خود از جمله بویان نایدنوف را بپردازد. ملکی بهتر است برای آگاهی بهتر از شرایط استقلال، یک بار به این باشگاه مراجعه کند تا ببیند در آنجا چه خبر است تا به عمق مسائل پی ببرد.

به گزارش خبرنگاران، بازیکنان استقلال حواله های مردادماه توسط اسپانسر را طی روزهای گذشته تبدیل به پول کردند تا 20 درصد فصل گذشته خود را دریافت نموده و تسویه نمایند، اما در فصل جاری تنها 20 درصد مطالبات خود را گرفته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 93

به "مسائل مالی استقلال و گرفتاری مدیران برای تأمین هزینه های عادی باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل مالی استقلال و گرفتاری مدیران برای تأمین هزینه های عادی باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید