نخستین عمل جراحی قلب در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

به گزارش مجله سامی، نخستین عمل جراحی قلب در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج در سال 97 با موفقیت انجام شد.

نخستین عمل جراحی قلب در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

به گزارش خبرنگاران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اضافه نمود: بیمار 56 ساله به دلیل بیماری تنگی عروق قلب در این بیمارستان برای اولین بار در سال 97 مورد جراحی قلب نهاده شد.

وی با بیان اینکه این عمل جراحی، توسط دکتر شفیعی از شیراز و سلامی نیا از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با موفقیت انجام شد، بیان نمود: امیدوارم با برنامه ریزی های مدون و تامین نیروهای مورد احتیاج در این مرکز بتوانیم این عمل ها را افزایش دهیم.

ایلامی، با اشاره به اینکه بخش جراحی قلب بیمارستان یاسوج سال 95 بهره برداری شد و تا شهریور 96 برخی مواقع عمل جراحی داشتیم، گفت: از سال گذشته تاکنون به دلیل نبود نیروی انسانی مورد احتیاج از جمله پزشک متخصص بیهوشی، فلوشیپ، اینترونشن قلب، پمپیست و ...عمل جراحی در این بخش انجام نشد.

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج، نیز با تاکید بر اینکه با پیگیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی، عمل جراحی قلب در این مرکز مجدد راه اندازی شد، اعلام نمود: دغدغه های رئیس دانشگاه برای ارتقای شاخص های بهداشت و درمان در استان ستودنی است.

دکتر سجاد حسن زاده، افزود: طبق تفاهم نامه ای اجرا شده با دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بخش جراحی قلب و عروق بیمارستان بوعلی شیراز در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج عمل قلب با تعامل و همکاری پزشکان شیرازی انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 85

به "نخستین عمل جراحی قلب در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین عمل جراحی قلب در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید