کریمی: برای شمشک منتظر خریداریم، زیرساخت حضور خانواده ها در آزادی یکماهه قابل انجام است

به گزارش مجله سامی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در خصوص زمان واگذاری پیست اسکی شمشک به بخش خصوصی گفت: برای واگذاری هرچند کار کارشناسی اجرا شده و مقدمات کار انجام گردیده، اما پروسه خصوصی سازی سال جاری صورت نمی گیرد و خرداد سال آینده این کار عملیاتی خواهد شد.

کریمی: برای شمشک منتظر خریداریم، زیرساخت حضور خانواده ها در آزادی یکماهه قابل انجام است

حسن کریمی در گفت وگو با خبرنگاران، در پاسخ به این پرسش که پیست اسکی شمشک که در حال حاضر زیر نظر سازمان توسعه و اماکن ورزشی اداره می گردد و بر اساس اصل 44 قانون اساسی و با نامه سازمان خصوصی سازی مشمول واگذاری به مردم گردیده است، پروسه خصوصی سازی این مجموعه چه زمانی انجام خواهد شد، افزود: اگرچه برای واگذاری این پیست به بخش خصوصی مقدمات کار فراهم گردیده و کار کارشناسی آن انجام گردیده است، اما در خصوص واگذاری به بخش خصوصی، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دخیل نیست و از تیررس ما خارج است. اینکه چه زمانی این مجموعه به بخش خصوصی واگذار خواهد شد، باید بگویم بستگی به آن دارد که چه زمانی خریدار جدی برای مجموعه پیدا گردد. ما وظیفه داریم تا زمانی که این مجموعه زیر نظر شرکت توسعه و اماکن ورزشی است از آن بهره برداری کنیم. به هر صورت سال جاری بنا داریم ایرادات و نواقصی که این پیست دارد با حضور کارشناسان سازمان استاندارد مرتفع کنیم و بهره برداری لارم را در زمستان از آن داشته باشیم و اگر قرار باشد به بخش خصوصی واگذار گردد، به احتمال زیاد خرداد سال آینده این کار عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی افزود: در حال حاضر کار کارشناسی پیست اسکی شمشک و مجموعه سوارکاری پیربازار رشت برای واگذاری به بخش خصوصی انجام گردیده و اقدامات لازم اجرا شده و در شرف واگذاری قرار دارند. به شرط این که خریدار جدی برای این دو مجموعه پیدا گردد. البته باید بگویم مجموعه ورزشی انقلاب، آزادی، مجموعه نوروزآباد و... که قرار بود به بخش خصوصی واگذار شوند با پیشنهاد دولت از لیست واگذاری موقتا خارج گردیده اند.

وی افزود: سال جاری آماده هستیم در زمستان در صورتی که نواقص پیست رفع گردد و سازمان استاندارد اجازه بهره برداری از پیست را به ما بدهد، با یاری سازمان استانداردسازی بهره برداری لازم را از این مجموعه داشته باشیم. البته باید بگویم در جریان قرار گرفتم که شهرداری شمشک و همچنین سازمان تعاونی اهالی شمشک خریدار این مجموعه هستند، اما به صورت جدی وارد بحث نگردیده اند و تا زمانی که بخش خصوصی وارد نگردد این مجموعه در اختیار ماست.

مدیر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در پاسخ به این پرسش که آیا فضا برای حضور خانواده ها در استادیوم آزادی فراهم گردیده است یا خیر؟ افزود: کوشش ما بر این است تا زیرساخت های لازم برای حضور خانواده ها در استادیوم آزادی را فراهم کنیم. البته این زیرساخت ها کامل نیستند و هر زمانی که مسئولین نظام و دولت مجوز ورود خانواده ها به استادیوم آزادی را بدهند، بدون شک کمتر از ظرف یک ماه زیرساخت ها را می توانیم آماده کنیم.

کریمی در سرانجام تاکید نمود: آزادی زیرمجموعه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است و ما هر اقدامی که لازم باشد انجام خواهیم داد، به شرط اینکه قانون اجازه ورود خانواده ها به استادیوم آزادی را صادر کند. بنابراین از اختیارات ما نیست که بگوییم که پروسه آماده سازی استادیوم آزادی برای ورود خانواده ها در حال پیگیری است یا متوقف گردیده است. اگر این تصمیم گرفته گردد که خانواده ها می توانند برای تماشای بازی فوتبال وارد استادیوم آزادی شوند ما نیز زیرساخت ها را برای این فضا آماده خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 42

به "کریمی: برای شمشک منتظر خریداریم، زیرساخت حضور خانواده ها در آزادی یکماهه قابل انجام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: برای شمشک منتظر خریداریم، زیرساخت حضور خانواده ها در آزادی یکماهه قابل انجام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید