از بلغارستان، کولاکوویچ: انتظار یک بازی سخت و پیچیده را مقابل بلغارستان داشتیم، در سرویس به حریف فشار آوردیم

به گزارش مجله سامی، کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: انتظار یک بازی سخت و پیچیده را برابر بلغارستان میزبان داشتیم.

از بلغارستان، کولاکوویچ: انتظار یک بازی سخت و پیچیده را مقابل بلغارستان داشتیم، در سرویس به حریف فشار آوردیم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از بلغارستان، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از برد برابر تیم میزبان رقابت های جهانی گفت: انتظار این بازی سخت و پیچیده را برابر بلغارستان میزبان داشتیم. در سرویس به حریف فشار آوردیم و آنها اشتباهات زیادی داشتند.

وی در ادامه صحبت های خود درباره امتیازات حساس بازی عنوان نمود: بلغارستان بعد از دو ست شکست رو به بازی ریسکی در ست سوم آورد و برنده شدند. در ست چهارم در امتیاز حساس 19 مساوی شدیم اما بازیکنان تیم ما موفق شدند بازی را به خوبی اداره نمایند و بدون استرس و فشار، بازی را به انتها رساندند.

کولاکوویچ اضافه کرد: برای این دیدار انگیزه زیادی داشتیم و همکاری بازیکنان در زمین مسابقه فوق العاده بود و البته باز هم باید بگویم بازی به همان سختی بود که انتظار داشتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 28

به "از بلغارستان، کولاکوویچ: انتظار یک بازی سخت و پیچیده را مقابل بلغارستان داشتیم، در سرویس به حریف فشار آوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بلغارستان، کولاکوویچ: انتظار یک بازی سخت و پیچیده را مقابل بلغارستان داشتیم، در سرویس به حریف فشار آوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید