11 ویجت کاربردی حالت استندبای آیفون که باید امتحان کنید

به گزارش مجله سامی، حالت استندبای آیفون در سیستم عامل تازه اپل یکی از قابلیت های هیجان انگیزی محسوب می گردد که شما می توانید ویجت های مختلفی را برای این قسمت از گوشی آیفون خود انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم 11 ویجت استندبای آیفون برتر را معرفی کنیم که بد نیست نگاهی به این گزینه ها بیندازید.

11 ویجت کاربردی حالت استندبای آیفون که باید امتحان کنید

همان طور که متوجه شده اید با رونمایی از سیستم عامل تازه آیفون یعنی iOS 17.0، حالا کاربران آیفون می توانند از حالت استندبای به شکلی مجذوب نماینده بهره برداری نمایند. در ادامه این مطلب ویجت های استندبای برتر آیفون را معرفی می کنیم که تجربه کاربری را در شرایط شارژ گوشی به مراتب بیشتر از حالت عادی می نماید.

1. ویجت World Clock

حالت استندبای در واقع یک تجربه تمام صفحه را برای کاربران در پی دارد. این تجربه زمانی به دست می آید که گوشی آیفون آنها در حال شارژ است. اضافه کردن ویجت ساعت می تواند به شدت سودمند واقع گردد؛ به خصوص در هنگام شب که شما گوشی را معمولا کنار تخت خود قرار می دهید. با وجود این که اپل یک ویجت ساعت را به صورت پیش فرض برای این شرایط تعریف نموده، ویجت ساعت های جهانی شاید برای بسیاری از کاربران مجذوب نمایندهیت بیشتری داشته باشد.

در صفحه استندبای شما می توانید روش های مختلف و متنوعی از نوع نمایش مکان و ساعت های مربوط به هر منطقه را انتخاب کنید. کاربرها حتی می توانند ساعت های عقربه ای را هم انتخاب نمایند. جالب است بدانید این ویجت صرفا محدود به حالت استندبای نبوده و شما می توانید از ویجت ساعت جهانی در هر جای دیگری از گوشی آیفون هم بهره برداری کنید. این ویجت برای آیپد و مک هم موجود است. با این که برنامه مذکور و ویجت ها رایگان هستند، با پرداخت درون برنامه ای می توان از شر تبلیغات راحت شد.

2. برنامه Dark Noise

نادیده گرفتن مزاحمت ها در هنگام استراحت یا تمرکز روی یک کار مهم در طول روز شاید امری بسیار سخت و چالش برانگیز تلقی گردد. برنامه Dark Noise می خواهد که به بهبود شرایط تمرکز شما یاری کند. این برنامه انواع مختلفی از سر و صدای محیطی را مثل صدای پنکه، محیط داخلی هوایپما یا صرفا یک نویز سفید ساده را خلق می نماید.

ویجت مربوط به این برنامه به شما یاری می نماید تا بدون باز کردن برنامه مذکور، صرفا با چند حرکت ساده اصوات مد نظرتان را اجرا کنید. شما می توانید یک ویجت را با یک یا چند صوت مختلف انتخاب کنید.

نسخه رایگان برنامه به شما اجازه می دهد تا به هشت صوت دسترسی پیدا نموده و ویجت برنامه را هم در حالت استندبای فعال کنید. با خرید کامل برنامه می توان به بیشتر از پنجاه مدل صوت دست یافت. بعلاوه، کاربر در نسخه پولی قادر است میکس های شخصی سازی شده خود را خلق کند.

3. برنامه Mercury Weather

برنامه Mercury Weather یکی از برترین نرم افزارهای اعلان آب و هوا در گوشی آیفون محسوب می گردد. بنابراین، ویجت این نرم افزار هم یکی از برترین گزینه ها برای شخصی سازی حالت استندبای به شمار میرود. شما می توانید ویجت هایی را انتخاب کنید که به صورت ساعتی یا روزانه اقلیم آب و هوای منطقه مد نظرتان را پیش بینی می نماید. بعلاوه یک ویجت تعاملی هم وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد بین حالت ساعتی یا روزانه بودن پیش بینی آب و هوا، صرفا با یک ضربه ساده حالت دلخواه را تغییر دهد.

این برنامه برای گوشی های آیفون، آیپد، اپل واچ و همین طور مک موجود است. نرم افزار مذکور رایگان است اما گزینه خرید درون برنامه ای هم برای کاربر فراهم است تا در صورت خرید کامل نرم افزار به وسیله کاربر تمام ویجت ها، برنامه اپل واچ و اطلاعات آب و هوایی گذشته باز گردد.

4. برنامه Focus - Productivity Timer

تمرکز روی کارهای مختلف در حال حاضر که مزاحمت های فراوانی در هر محیط وجود دارد، به شدت سخت است. برنامه Focus با این هدف پیشرفته تا قدرت تمرکز کاربرها را بیشتر نموده و به بهبود راندمان کاری افراد یاری کند. این برنامه در واقع یک مدل نرم افزار مدیریت زمان است که به کاربرها یاری می نماید تا در زمان های معین کاملا تمرکزشان معطوف به کار گردد. سپس، یک مدت زمان معینی هم برای استراحت کاربرها به وسیله برنامه معین می گردد تا افراد با کمی استراحت بتوانند انرژی بیشتری برای ادامه کار داشته باشند. این برنامه دارای ویجت برای حالت استندبای هم است.

شما می توانید یک جلسه فوکوس را به راحتی با ویجت مربوطه آغاز نموده و گزینه تایمر کاملا جلو روی شماست؛ بدون آن که احتیاج داشته باشید گوشی را لمس کنید. ویجت بعدی می تواند فعالیت شما را در طول روز آنالیز کند.

این برنامه هم مثل سایر نرم افزارهای معرفی شده رایگان بوده اما احتیاجمند خرید کامل برنامه است تا بتوان از تمام قابلیت های برنامه در شرایط استندبای بهره برداری کرد.

5. برنامه Sunlight

برنامه های معرفی شده تا به اینجای کار بیشتر جنبه کاربردی داشته اند اما نرم افزار Sunlight موجب زیبا شدن صفحه نمایش در حالت استندبای می گردد. با این ویجت شما می توانید هر منطقه یا لوکشینی را در جهان انتخاب نموده و زمان طلوع و غروب منطقه دلخواه را ببینید. جالب است بدانید این برنامه به هیچ ارتباط اینترنتی احتیاج نداشته و از الگوریتم ها به صورت مستقیم روی گوشی شما استفاده می نماید.

ویجت این برنامه به شدت مجذوب نماینده است؛ چرا که خورشید در طول روز به مرور بالا آمده و در زمان بعد از ظهر به مرور پایین می آید تا غروب کند. برنامه مذکور برای آیفون و آیپد حتی اطلاعات بیشتری را درباره موقعیت مکانی انتخاب شده به نمایش می گذارند. این نرم افزار رایگان نبوده و باید 3.59 دلار در اپ استور برای خرید این برنامه بپردازید.

6. برنامه LookUp

شاید برای تان جالب باشد که می توان از گوشی در حالت شارژ برای افزایش دانش لغت و واژه های مختلف زبان های جهان استفاده کرد. برنامه LookUp دقیقا با همین هدف ساخته شده تا شما یک دیکشنری کاملا هوشمند و مجذوب نماینده در اختیار داشته باشید. یکی از برترین قابلیت های نرم افزار مذکور، لغت روز است. همان طور که از نام این قابلیت معین است، یک لغت در هر روز با استفاده از یک علامت یا تصویر به شما نشان داده می گردد تا آن را یاد بگیرید. شما می توانید این قابلیت را به عنوان یک ویجت در حالت استندبای داشته باشید. شما بعلاوه می توانید لغت و تصاویر روزهای قبل را هم آنالیز کنید.

این نرم افزار فوق العاده کاربردی به طور رایگان برای دانلود موجود است و می توان از ویجت استندبای هم در این حالت بهره برد. با این حال، با خرید کامل برنامه می توانید به کارت های لغت بیشتری دسترسی پیدا کنید. بعلاوه، توانایی منظم ساختن لغت ها در مجموعه های معین در نسخه پولی مهیاست.

7. برنامه Flighty

اگر مقیم در یک کشور خارجی هستید یا به طور مداوم در حال رفت و آمد بین کشورهای مختلف هستید، برنامه Flighty یکی از برترین و ضروری ترین نرم افزارهایی است که باید آن را روی گوشی خود نصب کنید. این نرم افزار شرایط پروازهای شما و بعلاوه هر پرواز و ایرلاین را در جهان آنالیز می نماید. با ویجت این برنامه در حالت استندبای شما به آسانی می توانید شرایط یک پرواز را رصد کنید. این برنامه حتی می تواند تایمر سفر بعدی شما را هم روشن کند. یک ویجت دیگر به شما اطلاعات و لحظات جالب سفرهایتان را نشان می دهد.

این نرم افزار رایگان بوده و می توان از ویجت برنامه در این شرایط استفاده کرد. با این حال، برای استفاده از تمام قابلیت های نرم افزار مثل هشدارهای نوتیفیکیشن، فعالیت های زنده و سایر موارد باید برنامه را به طور کامل بخرید.

8. برنامه Zenitizer

برنامه Zenitizer یکی از برترین گزینه های دانلود روی گوشی آیفون است؛ به خصوص برای افرادی که دلشان می خواهد با مدیتیشن، مدت زمان هر چند محدودی را به آرامش خود اختصاص دهند. این برنامه ساده به شما یاری می نماید جلسه مدیتیشن منحصر به خود را با پارامترهای مختلف بسازید. شما بعلاوه می توانید یک هدف روزانه برای مدیتیشن های خود معین کنید. دو ویجت استندبای برای مشاهده موجود است که شما می توانید هدف روزانه را همواره مشاهده نموده و خیلی سریع وارد برنامه شوید.

این برنامه برای آیفون، آیپد و اپل واچ رایگان است. شما برای استفاده از ویجت برنامه باید نسخه کامل نرم افزار را بخرید.توانایی ذخیره مدیتیشن ها، صداهای پس زمینه/زنگ در طول مدیتیشن و سایر گزینه های شخصی سازی از قابلیت های مهم این برنامه در نسخه پولی محسوب می شوند.

9. برنامه Peak: Fitness Widgets

نرم افزار Peak بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که همراه با آیفون، از یک اپل واچ هم استفاده می نمایند. این نرم افزار مقدار قدم هایی که برداشته اید به انضمام کالری های سوزانده شده و سایر موارد را گزارش می دهد. با این که شما می توانید به اطلاعات مربوطه به وسیله برنامه Apple Health دسترسی پیدا کنید، ویجت برنامه Peak به شما یاری می نماید خیلی بهتر تمام اطلاعات را متوجه شوید. شما می توانید طیف متنوعی از ویجت ها را خلق نموده تا نسبت به اطلاعات، بدون احتیاج به باز کردن برنامه مطلع شوید. شما در صفحه نمایش استندبای می توانید طیف متنوعی از ویجت ها با متر و معیارهای انتخابی را مشاهده کنید.

با این که برنامه برای دانلود رایگان است، شما برای بهره برداری از قابلیت های ویجت در حالت استندبای و سایر ویجت ها باید نسخه پولی نرم افزار را بخرید.

10. برنامه Longplay

برنامه Longplay یک مدل نرم افزار متفاوت برای عاشقان موسیقی است. این پلیر برای هر فردی که دارای اپل موزیک یا آی تیونز است و تمایل دارد به آلبوم های موسیقی گوش دهد ساخته شده است. شما به وسیله گزینه های مختلفی می توانید به آلبوم ها یا پلی فهرست ها دسترسی پیدا کنید. بعلاوه نظم بخشی به آلبوم ها و تبدیل چند آلبوم به یک مجموعه یا کلکسیون در این برنامه به شدت آسان است و آلبوم ها به وسیله iCloud همگام می شوند.

اگر حالت شافل بی نهایت (Infinite Alubum Shuffle) فعال باشد، شما می توانید بدون وقفه هر مقدار که بخواهید آلبوم های خود را گوش دهید. ویجت های برنامه در حالت استندبای به گونه ای تنظیم شده تا شما بتوانید کنترل کامل روی پخش آهنگ داشته باشید. این برنامه کاملا پولی بوده و باید 6 دلار برای استفاده از این نرم افزار هزینه کنید.

11. برنامه SmartGym

چه در منزل مشغول به تمرین بدن سازی هستید و چه در محیط های بیرون مثل باشگاه، نرم افزار SmartGym برای شما ساخته شده است. این نرم افزار به شما یاری می نماید تا برترین تمرین ها را بر اساس سطح مهارت شخصی خود انجام دهید. شما بعلاوه می توانید یک جلسه تمرینی را به طور دلخواه با مدت زمان دلخواه خلق کنید.

بعضی از ویجت های موجود در این برنامه شامل یک ویجت نقل و قول روز است که به شما به صورت روزانه انگیزه ورزش می دهد. بعلاوه ویجت گزارش عملکرد هفتگی هم وجود دارد که فعالیت های خود را در طول یک هفته اخیر می توانید مشاهده کنید. از طرفی، فعالیت های آینده نزدیک هم قابل نمایش است.

با این که برنامه برای دانلود موجود است، شما باید نسخه کامل برنامه را خریداری نموده تا تمام ویجت ها و قابلیت های نرم افزار آزاد گردد. برای مثال مربی هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی در نسخه پولی موجود است و بالغ بر 130 تمرین به وسیله حرفه ای ها ساخته شده که شما در نسخه کامل برنامه به آنها دسترسی پیدا خواهید کرد.

تماشای گزینه های متنوع روی حالت استندبای گوشی آیفون

قابلیت استندبای گوشی آیفون موجب شده تا اطلاعات بسیار مجذوب نماینده و چه بسا کاربردی را بتوان روی صفحه نمایش گوشی بدون هیچ دردسری مشاهده کرد؛ این مسئله زمانی اهمیت پیدا می نماید که گوشی به طور هم زمان در حال شارژ شدن است.

در این مقاله کوشش نموده ایم برترین ویجت هایی که می توانید در حالت استندبای گوشی آیفون از آنها استفاده کنید را معرفی کنیم؛ هر چند بیشتر سعی شده برنامه هایی معرفی شوند که بخش زیادی از قابلیت هایشان به صورت رایگان در دسترس است.

منبع: makeuseof

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مهر 1402 بروزرسانی: 3 مهر 1402 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2328

به "11 ویجت کاربردی حالت استندبای آیفون که باید امتحان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 ویجت کاربردی حالت استندبای آیفون که باید امتحان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید