آبگرفتگی در معابر منطقه 3 نداشتیم

به گزارش مجله سامی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 گفت: با کوشش نیروهای خدماتی و اجرایی زحمتکش شهرداری این منطقه با وجود بارندگی در 24 ساعت گذشته، مشکل خاصی از آبگرفتگی معابر سطح شهر نداشتیم.

آبگرفتگی در معابر منطقه 3 نداشتیم

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، مهدی هوشیار با اشاره به بارندگی های مداوم در شبانه روز گذشته، گفت: با توجه به حجم بارش قابل توجه در پایتخت همه نیروهای ستادی و خدماتی در معاونت خدمات شهری به صورت آماده باش هستند.

او ابراز کرد: شهرداری این منطقه با توجه به بارندگی های چند روز اخیر تمهیدات لازم و مناسبی را در نظر گرفته و با هماهنگی نواحی ششگانه اقدام به پاکسازی و لایروبی کانال ها و مسیل ها در چند مرحله نموده، ضمن اینکه این کانال ها به صورت مستمر کنترل و در صورت لزوم پاکسازی می شوند که خوشبختانه با وجود بارندگی در 24 ساعت گذشته مشکل خاصی از آبگرفتگی معابر سطح شهر نداشتیم.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 با اشاره به محدودیت های تعطیلی کرونایی، گفت: نیروهای زحمتکش اجرایی در حوزه مدیریت شهری جزو نیروهای بدون تعطیلی هستند و نه تنها تعطیل نیستند، بلکه در راستای رفاه حال شهروندان محترم و شرایط جوی حاکم در معابر منطقه خدمات ویژه تری انجام می دهند.

هوشیار تاکید نمود: نیروهای اجرایی خدمات شهری به صورت 24 ساعته و در هر شرایطی برای ارائه خدمات به جامعه شهروندی حضور دارند به صورتی که در روزهای عادی نیز به نظافت، لایروبی و زیباسازی فضای سبز شهری می پردازند.

او از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مشکل در حوزه خدمات شهری و آبگرفتگی معابر با شماره 137 تماس گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1397

به "آبگرفتگی در معابر منطقه 3 نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبگرفتگی در معابر منطقه 3 نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید