امباپه بی علت برترین بازیکن جهان نیست!

به گزارش مجله سامی، کیلیان امباپه در بازی اخیر پی اس جی برابر اوسر از هفته 36 لیگ فرانسه توانست هر دو گل تیمش را بزند و یاری کرد پاریسی ها 1-2 پیروز شوند. دو گلی که تقریبا قهرمانی پی اس جی را در لیگ فرانسه قطعی کرد. وقتی از کریستوف پلیسیه، مربی اوسر، در خاتمه بازی در خصوص دبل امباپه سوال شد، او پاسخ داد برترین بودن امباپه در جهان بی علت نیست.

امباپه بی علت برترین بازیکن جهان نیست!

کیلیان تا خاتمه فصل، فرصت ثبت یا برابری با چهار رکورد را دارد. او با 28 گل بالاتر از لاکازت 26 گله، برترین گلزن لیگ است و اگر در نهایت آقای گل گردد، به پنجمین آقای گلی متوالی خود در 24 سالگی دست خواهد یافت. ژان پیر پاپن، کارلوس بیانچی و دلیو اونیس نیز سابقه پنج آقای گلی در لیگ فرانسه را دارند.

امباپه با زدن دو گل دیگر با رکورد ژوست فونتین برابری خواهد نمود. امباپه برای پی اس جی و تیم ملی فرانسه در طول فصل 51 گل زده و رکورد در اختیار فونتین با 53 گل است. کیلیان در 52 بازی، 40 گل برای پی اس جی و یازده گل برای تیم ملی فرانسه زده است.

امباپه اگر دو گل دیگر بزند، با برترین رکورد خود برای پی اس جی در طول یک فصل برابری خواهد نمود (42 گل) و می تواند با زدن سه گل، رکوردی تازه ثبت کند.

او در 6 بازی اخیر خود نیز توانسته گل بزند و رکوردش زدن گل در هشت بازی متوالی بین 2019 تا 2020 است. با گلزنی در این دو بازی، کیلیان می تواند با آن رکورد برابری کند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 خرداد 1402 بروزرسانی: 3 خرداد 1402 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2282

به "امباپه بی علت برترین بازیکن جهان نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه بی علت برترین بازیکن جهان نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید