انسداد پنج جاده به دلیل نبود ایمنی ، احتمال لغزندگی جاده ها و ضرورت تجهیز به زنجیر چرخ

به گزارش مجله سامی، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور با اشاره به بارش برف و باران در جاده های 16 استان، گفت: با توجه به احتمال لغزندگی جاده ها در محورهای برف گیر راننده ها حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

انسداد پنج جاده به دلیل نبود ایمنی ، احتمال لغزندگی جاده ها و ضرورت تجهیز به زنجیر چرخ

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، ایمان محرابی نیا در مصاحبه با فارس در تشریح آخرین شرایط ترافیکی جاده ها ، گفت: بر اساس اطلاعات کسب شده از دوربین های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

تردد روان در محورهای تهران - شمال

وی اظهار کرد: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در محورهای فیروزکوه، هراز، کندوان، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در جهت رفت و برگشت نشان می دهد.

بارش برف و باران در جاده های 16 استان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور درباره شرایط جوی جاده ها گفت: در حال حاضر در محورهای هراز و فیروزکوه بارش برف و باران و در محور چالوس و آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران - شمال بارش باران گزارش شده است.

محرابی نیا اظهار کرد: با توجه به احتمال لغزندگی جاده ها در محورهای برف گیر راننده ها حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی با اشاره با بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های تهران و مازندران، از بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سمنان، فارس، قم، قزوین، مرکزی، کرمان، همدان و گیلان خبر داد.

محور کندوان روز 25 آبان از ساعت 6 صبح مسدود است

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور یادآور شد: محور کندوان حد فاصل دزدبن تا هزارچم در استان مازندران از روز 25 آبان تا 27 آبان 99 از ساعت 6 صبح تا 17، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت در کیلومتر 35 تا 55 مسدود است و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و هراز انجام می شود.

کاهش 3.2 درصدی ترافیک راه ها

محرابی نیا گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از از 2265 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 3.2 درصد کاهش دارد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 14.6 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

آزادراه کرج-تهران کماکان پرترافیک ترین جاده کشور

وی اظهار کرد: بیشترین تردد در شبانه روز گذشته در آزادراه تهران-کرج با حدود 119 هزار تردد، آزادراه کرج-تهران با بیش از 116 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین با بیش از 116 هزار تردد ثبت شد.

انسداد پنج جاده به دلیل نبود ایمنی

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در حال حاضر کماکان جاده فرعی شمشک - دیزین، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، محور خرم آباد - پلدختر، محور قزوین - همدان در کیلومتر 110 و جاده شهداد - نهبندان، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1345

به "انسداد پنج جاده به دلیل نبود ایمنی ، احتمال لغزندگی جاده ها و ضرورت تجهیز به زنجیر چرخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسداد پنج جاده به دلیل نبود ایمنی ، احتمال لغزندگی جاده ها و ضرورت تجهیز به زنجیر چرخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید