اینستاگرام، زیرنویس های اتوماتیک را به ویدئو ها اضافه می کند ، با تقلید از TikTok

به گزارش مجله سامی، اینستاگرام اعلام کرده که به ویدئو های آپلود شده در این پلتفرم، زیرنویس اتوماتیک اضافه می کند. این ویژگی از TikTok الهام گرفته که از آوریل گذشته، زیرنویس های اتوماتیک را فعال کرده است.

اینستاگرام، زیرنویس های اتوماتیک را به ویدئو ها اضافه می کند ، با تقلید از TikTok

این ویژگی به تمام ویدئو هایی که در فید ها ظاهر می شوند اضافه می شود. این شرکت می گوید که افزودن کپشن ها برای دسترسی بیشتر اینستاگرام برای افراد ناشنوا و کم شنوا اجرا شده است، اما احتمالاً به درد کاربران دیگر، مثلا آنهایی که درک زبان خارجی شان خوب نیست یا می خواهند سریع تر از مطالب ویدئوها استفاده کنند، هم خواهد خورد.

کاربران این گزینه را خواهند داشت که زیرنویس ها را روشن یا خاموش کنند.

زیرنویس ها از طریق هوش مصنوعی (AI) تولید می شوند و اینستاگرام انتظار ندارد از همان ابتدا بی عیب و نقص باشند. با این حال، این شرکت انتظار دارد که با به تدریج، کیفیت بهبود یابد. مزیت زیرنویس های ایجاد شده از طریق هوش مصنوعی این است که از سازندگان محتوا خواسته نمی شود که خودشان زیرنویس اضافه کنند.

برای شروع، اینستاگرام می گوید که از 17 زبان پشتیبانی می کند و تعداد بیشتری از زبان ها در ادامه پشتیبانی خواهند شد.

همانطور که گفته شد، TikTok تقریبا یک سال پیش این ویژگی را پیاده سازی کرد. شاید اضافه شدن این ویژگی، نشان می دهد که چقدر اینستاگرام TikTok را به عنوان یک رقیب جدی فرض می کند. بسیاری از به روزرسانی های اخیر اینستاگرام بر روی شبیه تر کردن آن به TikTok متمرکز شده اند.

تمرکز اینستاگرام بر ویدیو

در طول سال گذشته، اینستاگرام به شدت به سمت توسعه بخش ویدئوی خود تمرکز کرده. اینستاگرام Reels را در آگوست 2020 راه اندازی کرد و از آن زمان آن را توسعه داده است.

در جولای 2021، اینستاگرام علناً اعتراف کرد که دیگر خودش را یک پلتفرم اشتراک عکس خالص تصور نمی کند.

مرور بخش Reels بیشتر از زمان صرف شده برای مرور یک عکس، باعث ماندگاری کاربران می شود و اینستاگرام می خواهد ما را باز هم بیشتر در اخل اپلیکیشن خود نگه دارد.

منبع: پتاپیکسل

منبع: یک پزشک
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2064

به "اینستاگرام، زیرنویس های اتوماتیک را به ویدئو ها اضافه می کند ، با تقلید از TikTok" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام، زیرنویس های اتوماتیک را به ویدئو ها اضافه می کند ، با تقلید از TikTok"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید