برگه های سرشماری اتباع خارجی جدیدالورود 3 ماه تمدید شد ، برگه تردد کدام اتباع خارجی تمدید نمی گردد؟

به گزارش مجله سامی، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با اعلام تمدید اعتبار 3 ماهه برگه های تردد در راستای روند آماده سازی حمایت مشروط، شرایط اتباعی را که واجد شرایط حضور در کشور نیستند منتشر کرد.

برگه های سرشماری اتباع خارجی جدیدالورود 3 ماه تمدید شد ، برگه تردد کدام اتباع خارجی تمدید نمی گردد؟

به گزارش خبرنگاران، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: به اطلاع همه اتباع خارجی که در طرح های بازشماری و شناسایی نو شرکت نموده اند، می رساند اعتبار برگه های تردد صادره در راستای روند آماده سازی حمایت مشروط از تاریخ 1401/7/30 به مدت سه ماه تا تاریخ 1401/10/30 تمدید شد. اتباع خارجی ذیل مشمول تمدید نبوده و بر اساس ضوابط و مقررات واجد شرایط حضور در کشور نیستند:

1) اتباع شناسایی شده در منطقه ها ممنوعه که نسبت به ثبت درخواست جابجایی به منطقه ها غیرممنوعه در مهلت مقرر (1401/7/25) اقدام ننموده اند.

2) اتباعی که در منطقه ها غیرممنوعه شناسایی شده ولی در سایر منطقه ها غیر از محل شناسایی (غیرممنوعه و یا ممنوعه) حضور دارند.

3) اتباعی که در چند محل(ممنوعه و غیر ممنوعه) شناسایی شده ولی فعلاً در منطقه ها ممنوعه حضور دارند؛ هرچند دارای برگه تردد منطقه غیرممنوعه نیز باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 آبان 1401 بروزرسانی: 3 آبان 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2191

به "برگه های سرشماری اتباع خارجی جدیدالورود 3 ماه تمدید شد ، برگه تردد کدام اتباع خارجی تمدید نمی گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگه های سرشماری اتباع خارجی جدیدالورود 3 ماه تمدید شد ، برگه تردد کدام اتباع خارجی تمدید نمی گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید