تساوی گوانجو مقابل نماینده استرالیا، توقف اولسان هیوندای مقابل کاوازاکی

به گزارش مجله سامی، مصاف تیم های کاوازاکی ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی با تساوی 2 بر 2 به خاتمه رسید و گوانجو چین و ملبورن ویکتوری استرالیا به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

تساوی گوانجو مقابل نماینده استرالیا، توقف اولسان هیوندای مقابل کاوازاکی

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

به گزارش خبرنگاران، در جریان هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه F، تیم های گوانجوی چین و ملبورن ویکتوری استرالیا به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به انتها رسید. گل های این بازی را هوآنگ بوئن در دقیقه 25 و اینگهام در دقیقه 26 به ترتیب برای گوانجو و ملبورن ویکتوری به ثمر رساندند. با این نتیجه گوانجو موقتاً در صدر جدول گروه F نهاده شد و باید منتظر نتیجه بازی دایجو اف . سی کره جنوبی و سانفرسه هیروشیما ژاپن باشد.

در بازی دیگر امروز و در گروه H، تیم های کاوازاکی ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به انتها رسید. گل های اولسان هیوندای را پارک یانگ وو و نگائو در دقایق 18 و 31 به ثمر رساندند و گل های نماینده ژاپن را یوکی کوبایاشی در دقیقه 8 و لئوناردو دامیائ در دقیقه 83 به ثمر رساند. با این نتیجه، اولسان هیوندای با 8 امتیاز در صدر جدول باقی ماند و کاوازاکی ژاپن با 4 امتیاز موقتاً سوم شد تا تکلیف نتیجه بازی شانگهای چین و اف. سی سیدنی استرالیا معلوم گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 321

به "تساوی گوانجو مقابل نماینده استرالیا، توقف اولسان هیوندای مقابل کاوازاکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی گوانجو مقابل نماینده استرالیا، توقف اولسان هیوندای مقابل کاوازاکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید