تعداد جان باختگان سیل در ترکیه به 78 نفر رسید

به گزارش مجله سامی، مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه (آفاد) از افزایش تعداد جان باختگان وقوع سیل در این کشور به 78 نفر اطلاع داد.

تعداد جان باختگان سیل در ترکیه به 78 نفر رسید

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه از تهران در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، افزایش شدت سیل و صدمات جانی و اقتصادی ناشی از آن در شمال ترکیه، تا به امروز منجر به جان باختن 78 نفر از شهروندان این کشور شده است.

بر اساس این گزارش، مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه (آفاد) ضمن تأیید این خبر اظهار داشت که تعداد جان باختگان سیل در بعضی استان های حاشیه دریای سیاه به 78 نفر رسیده است.

براساس بیانیه صادره از سوی مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه، 62 نفر در کاستامونو، 15 نفر در سینوپ و یک نفر در بارتین جان باخته و 2 نفر هم در بیمارستانها تحت درمان قرار دارند.

جاری شدن سیل در استان های شاقتصادی و بعلاوه افزایش آتش سوزی در جنگل های جنوب غرب ترکیه، منجر به بی خانمان شدن صدها تن از مردم این کشور شده است؛ مواردی که سازمان ملل در بیانیه اخیر خود، هر دو حادثه را ناشی از افزایش بی رویه و خارج از کنترل گرمای کره زمین دانسته است.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1797

به "تعداد جان باختگان سیل در ترکیه به 78 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد جان باختگان سیل در ترکیه به 78 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید